» پیشخوان » حمله آمریکا به یمن باعث بی‌ثباتی منطقه خواهد بود
پیشخوان - چالدران - سیاسی
امام جمعه چالدران:

حمله آمریکا به یمن باعث بی‌ثباتی منطقه خواهد بود

دی 22, 1402 30

امام‌جمعه چالدران گفت: تجاوز خودسرانه آمریکا و هم‌پیمانانش به یمن باعث دامن‌زدن به ناامنی و افزایش بی‌ثباتی در منطقه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «آذرسسی» حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیف‌اله محمدزاده در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه امروز که در مسجد جامع شهرستان چالدران برگزار شد ضمن محکومیت حمله نظامی آمریکا و متحدانش بر علیه مردم قهرمان یمن، اظهار کرد: آمریکا و انگلیس مسئولیت این تجاوز جنایت‌کارانه علیه ملت یمن را بر عهده دارند و این حمله بدون پاسخ و مجازات باقی نخواهد ماند، انصارالله یمن پاسخ قاطعانه به این تجاوز را خواهد داد.

وی گفت: تجاوز خودسرانه امریکا و هم‌پیمانانش به یمن باعث دامن‌زدن به ناامنی و افزایش بی‌ثباتی در منطقه خواهد بود، این تجاوز جنایت‌کارانه نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی یمن است.

امام‌جمعه چالدران بیان کرد: آمریکا و شرکای جنایت‌کارش با حمله نظامی علیه مردم یمن و با حمایت مستقیم خود را از جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی در تلاش است تا افکار جهانی از کشتار کودکان و مردم بی‌دفاع در غزه را انحراف کند.

محمدزاده در ادامه تصریح کرد: دشمنان اسلام از اتحاد مسلمانان آزادی‌خواه هراس دارند و ازاین‌رو با کوبیدن بر طبل تفرقه بین امت اسلامی می‌خواهند این اتحاد را از بین ببرند؛ ولی پیروز نهایی به حول قوه الهی امت حزب‌الله است و تمام مستکبران و جنایت‌کاران جهان که سرکرده آنها آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی محکوم به شکست و نابودی است.

وی افزود: باتوجه‌به اینکه حکومت یمن بر خواسته از دل مردم است و ملت یمن همیشه برای حمایت از حکومت اسلامی در صحنه حاضر هستند و این حمایت‌ها جبهه مقاومت را در مقابله با رژیم کودک کش صهیونیستی و حامیان آن مصمم‌تر می‌سازد.

امام‌جمعه چالدران افزود: تمام جنایت‌های که در فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی از جمله کرمان که در سالگرد سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی اتفاق افتاد با پشتیبانی مالی و تسلیحاتی امریکا و رژیم جلاد صهیونیستی صورت می‌پذیرد.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه، تصریح کرد: با حضور حداکثری و قوی در سر صندوق‌های رأی حمایت خود را از اسلام، دین و قرآن به بدخواهان نظام نشان خواهیم داد و شکست دیگری بر دشمنان نظام متحمل خواهیم نمود.

محمدزاده افزود: دشمنان نظام مقدس اسلامی هر جا حضور امت حزب‌الله را کم‌رنگ دیده برای ضربه‌زدن و پیاده‌کردن نقشه‌های شوم خود اقدام کرده است.

وی افزود: برای داشتن کشوری قوی و قدرتمند باید مجلس قدرتمند داشته باشیم و مجلس قوی با انتخاب نمایندگان باایمان، معتقد و دلسوز مردم و نظام میسر می‌شود.

گفتتی است؛  مردم ولایت‌مدار و بابصیرت شهرستان چالدران با دادن شعارهای ضد استکبار جهانی تجاوز خودسرانه آمریکا و انگلیس را علیه کشور یمن محکوم کردند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×