» اخبار استان » حمله ایران به اسرائیل پاسخی قاطع بود
اخبار استان - تیتر یک
امام جمعه اهل سنت ارومیه:

حمله ایران به اسرائیل پاسخی قاطع بود

فروردین 26, 1403 30

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: این حمله موشکی به اسرائیل پاسخ قاطعی از طرف ایران به این رژیم صهیونیستی بود تا اسرائیل غاصب در لاک خود فرورفته و باری دیگر جرات نگاه‌کردن به خاک ایران را نداشته باشد.

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» با اشاره به حمله مقتدرانه نیروهای سپاه انقلاب اسلامی به مقرهای رژیم نظامی و پایگاه هوایی رژیم منحوس و کودکش صهیونیستی اظهار کرد: به دنبال حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و به‌شهادت‌رساندن فرماندهان سپاه ایران طبق خواسته مقام معظم رهبری ایران با این حمله پاسخ سخت و قاطعی به اسرائیل داده است.

وی ادامه داد: شنیدن خبر حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی بسیار خوشایند بود چه بسیا بسیاری از مردم انقلابی و ولایت‌مدار بعد از حمله ایران به مقرهای اسرائیل به خیابان‌ها آمده و به شکرانه این اقدام مقتدرانه شادی کردند.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه با اشاره به بیانات رهبری در روز عید فطر تصریح کرد: طبق تصمیم قاطع مقام معظم رهبری پاسخ ایران به رژیم ضخاک اسرائیل مستقیم بوده و طی چند روز گذشته ما منتظر این خبر بودیم.

کلشی‌نژاد تصریح کرد: این حمله موشکی به اسرائیل ضرب شستی از طرف ایران به این رژیم صهیونیستی بوده است تا اسرائیل غاصب در لاک خود فرورفته و باری دیگر جرات نگاه‌کردن به خاک ایران را نداشته باشد.

وی اذعان کرد: رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین از هیچ جنایاتی فروگذار نکرده؛ اما این رژیم کودک‌کش صهیونیستی باید بداند که به هیچ یک از خواسته‌های نامشروع خود نخواهد رسید و دوران زوال و نابودی‌اش بسیار نزدیک است.

کلشی‌نژاد خاطرنشان کرد: باتوجه‌به وعده ایران برای انتقام طی یک هفته گذشته صهیونیست‌ها در وحشت کامل به سر می‌بردند و عده‌ای از آنان به پناهگاه‌ها پناه می‌بردند و این جنگ روانی وحشتناک‌تر از جنگ نظامی بوده است.

وی با اشاره به شهادت سردار زاهدی و جمعی از فرماندهان سپاه خاطرنشان کرد: شهادت این بزرگ‌مردان و عزیزان فراموش‌نشدنی است و به برکت خون این شهدا دست جنایتگران و اسرائیل از منطقه قطع و به‌طورکلی از صحنه روزگار محو و نابود می‌شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×