» اخبار استان » ارومیه » حمله موشکی به عین‌الاسد، نشانه قدرت کشور بود
ارومیه - پیشخوان - سیاسی - گفتگو
امام جمعه اهل سنت ارومیه:

حمله موشکی به عین‌الاسد، نشانه قدرت کشور بود

دی 19, 1402 50

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: حمله موشکی به عین الاسد نشان داد که ایران از قدرت و اراده برای دفاع از حرمت و امنیت خود و ملت‌های منطقه دست برنمی‌دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» ماموستا مامد کلشی نژاد امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه در گفتگو با خبرنگار درناسسی در خصوص عملیات غرورآفرین عین الاسد اظهار کرد: در بامداد ۱۸ دی ۱۳۹۸، نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک ده‌ها موشک بالستیک به پایگاه عین الاسد در عراق که یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه است، حمله کردند.

وی ادامه داد: این حمله موشکی پاسخ اول ایران به حمله تروریستی آمریکا به فرودگاه بغداد بود که در آن سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه، به همراه ابومهدی المهندس، معاون حشدالشعبی عراق، به شهادت رسیدند.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه ادامه داد: این حمله موشکی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان یک سیلی محکم به چهره آمریکا توصیف شد و آنها را به خروج از منطقه تحریک کرد.

کلشی‌نژاد عنوان کرد: این حمله موشکی نشان داد که ایران از قدرت و اراده خود برای دفاع از حرمت و امنیت خود و ملت‌های منطقه دست برنمی‌دارد. این حمله موشکی همچنین پیامی به آمریکا بود که باید از سیاست‌های تهاجمی و تحریک‌آمیز خود در منطقه دست بکشد و احترامی به حقوق و مسائل ملت‌های منطقه بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: این حمله موشکی همچنین یک انتقام شهیدانه بود که ایران از آمریکا برای شهادت سردار سلیمانی و همراهانش گرفت. سردار سلیمانی یکی از بزرگ‌ترین شهدای اسلام و ایران بود که زندگی خود را صرف مبارزه با تروریسم و دفاع از حرم‌های مقدس کرد.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه خاطرنشان کرد: حاج‌قاسم سلیمانی یکی از عوامل اصلی پیروزی ملت‌های منطقه بر داعش و سایر گروه‌های تروریستی بود. او همچنین یکی از نمادهای وحدت و همدلی بین شیعه و سنی و مذاهب مختلف اسلامی بود.

کلشی‌نژاد خاطرنشان کرد: این حمله موشکی نشان داد که خون شهدا را بی‌ثمر نمی‌گذاریم و همواره در صحنه خواهیم بود تا از ارزش‌های انقلاب اسلامی و ملت ایران دفاع کنیم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×