» اخبار استان » حمل ۵۵۰تن کالای اساسی به آذربایجان غربی
اخبار استان - پیشخوان - گفتگو
معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی خبر داد:

حمل ۵۵۰تن کالای اساسی به آذربایجان غربی

اسفند 9, 1402 40

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: نزدیک به ۵۵۰ هزار تن کالای اساسی، توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدأ بندر امام خمینی (ره) به استان جابه‌جاشده است.

علی مدقالچی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و جاده‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» اظهار داشت: در راستای یکی از وظایف این اداره کل جهت خدمت‌رسانی به مردم استان و تامین کالاهای اساسی، طی ۱۱ ماه گذشته از سال جاری با استفاده از ظرفیت‌های حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان نزدیک به ۵۵۰ هزار تن کالای اساسی از مبدا بندر امام خمینی (ره) به آذربایجان غربی حمل شده است.

وی خاطرنشان کرد: این مقدار کالای اساسی در قالب نزدیک به ۴۰ هزار سفر و اعزام ۱۳ هزار و ۲۰۰ دستگاه ناوگان باری به بندر امام خمینی (ره) انجام گرفت که بی شک در این بین نقش بزرگ رانندگان بخش حمل و نقل باری در بسیج تامین کالاهای اساسی استان قابل ستایش و تقدیر است.

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: تامین کالای اساسی و مایحتاج مردم استان و نیز تامین نهاده‌های دامی از مبدا بنادر جنوب بدون وقفه ادامه خواهد داشت و تمام تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی و شرکت‌های حمل و نقل جاده ای استان برای رسیدن به این هدف است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، حجم حمل و نقل کالای اساسی در استان آذربایجان غربی در ۱۱ماهه گذشته از سال جاری با رشد ۱۰ درصدی مواجه شد.

وی افزود: این رشد نشان‌دهنده توانمندی و ظرفیت بالای بخش حمل و نقل جاده‌ای استان در تأمین نیازهای مردم و تولیدکنندگان است و برای افزایش کیفیت و ایمنی حمل و نقل کالا، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با همکاری سازمان‌های ذیربط، اقداماتی انجام داده است.

مدقالچی ادامه داد: از جمله این اقدامات می‌توان به ارتقاء سطح آموزش رانندگان، نظارت بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، تجهیز ناوگان باری به سامانه‌های هوشمند، ایجاد پایگاه‌های استراحت و خدمات رانندگان و ارائه تسهیلات ویژه به شرکت‌های حمل و نقل اشاره کرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×