» پیشخوان » حوادث آتش‌سوزی در خوی ۱۴ درصد کاهش یافته است
پیشخوان - خوی
رئیس سازمان آتش‌نشانی خوی مطرح کرد:

حوادث آتش‌سوزی در خوی ۱۴ درصد کاهش یافته است

خرداد 22, 1402 زمان مطالعه: 1 دقیقه 20

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوی گفت: ‌حوادث آتش‌سوزی در شهرستان خوی نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد کاهش یافته است.

به گزارش حرف رک سجاد حسینلو در گفت‌وگو با خبرنگار آذرباخیش، اظهار کرد: در دو‌ماهه نخست سال جاری آتش‌نشانان در 39 مورد آتش‌سوزی و جمعاً 59 مورد حادثه شرکت داشته‌اند و اقدامات لازم عملیاتی را در اطفای حریق و امدادرسانی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه، حوادث مربوط به آتش‌سوزی در این شهرستان ۱۴ درصد کاهش داشته است، افزود: این حوادث بیشتر شامل حریق اماکن مسکونی، تجاری و همچنین وسایل نقلیه بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوی افزود: آتش‌نشانان در عملیات‌ها جان 27 نفر از شهروندان را را نجات داده که در این حوادث ۱۱ نفر به علت مصدومیت به بیمارستان منتقل شده است.

وی با اعلام 38 مورد استقرار تیم‌های احتیاط از حریق و حادثه سازمان در مناسبت‌های ملی و مذهبی در سطح شهر در این مدت، اظهار کرد: چهار هزار و ۳۴۱ تماس مردمی با مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش‌نشانی صورت‌گرفته که به همه آنها رسیدگی شده است.

حسینلو خاطرنشان کرد: واحد آموزش سازمان 16 دوره آموزشی عمومی و چهار مورد دوره تخصصی را در دو‌ماهه گذشته برگزار کرده است و تعداد هفت مورد علت‌یابی و کارشناسی حوادث توسط واحد علت‌یابی سازمان صورت‌گرفته است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×