» اخبار استان » بوکان » خارج کردن توده ۴/۵ کیلویی از شکم زن بوکانی
توده شکمی
بوکان - پیشخوان
سرپرست بیمارستان شهید دکتر قلی‌پور بوکان خبر داد:

خارج کردن توده ۴/۵ کیلویی از شکم زن بوکانی

تیر 11, 1402 60

سرپرست بیمارستان شهید دکتر قلی‌پور بوکان گفت: جراحان این بیمارستان موفق به خارج‌کردن یک توده چهار کیلو و ۸۰۰ گرمی از شکم یک زن میان‌سال شدند.

به گزارش حرف رک به نقل از کانی پرس؛ سالار زایر روز شنبه دهم تیرماه سالجاری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار گفت: این بیمار که خانم ۵۳ساله بود با علایمی همچون درد شکم و بزرگ‌شدن آن از مدت‌ها قبل به بیمارستان شهید دکتر قلی‌پور بوکان مراجعه کرده بود.

وی ادامه داد: پس از معاینه‌های اولیه توسط پزشک و انجام آزمایش‌های لازم و سونوگرافی توسط متخصص زنان و زایمان، وجود یک توده بزرگ در رحم این بیمار تشخیص داده شد.

زایر گفت: این توده بزرگ از منشا رحم بوده و باتوجه‌به ضخامت و بزرگی سایز توده و بزرگ‌شدن شکم، بیمار به‌صورت اورژانسی به اتاق عمل انتقال داده شد.

سرپرست بیمارستان بوکان اضافه کرد: پس از عمل جراحی این زن که حدود یک ساعت به طول انجامید، این کیست به‌صورت کامل و بدون پارگی از رحم بیمار با موفقیت خارج شد.

وی با بیان اینکه این عمل توسط گروه مجهز جراحی به سرپرستی دکتر “شیرین نصیری” متخصص زنان و زایمان شهرستان بوکان انجام شد، افزود: کیست خارج شده از رحم بیمار جهت آزمایش به آسیب‌شناسی بیمارستان بوکان فرستاده شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×