» اجتماعی » خبرنگار حرف‌رک تندیس بخش خبر برتر در جشنواره پارک علم‌و‌فناوری شد
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - تیتر یک

خبرنگار حرف‌رک تندیس بخش خبر برتر در جشنواره پارک علم‌و‌فناوری شد

دی 19, 1402 30

 نجیبه معصومی سرای خبرنگار حرف رک موفق به کسب مقام نخست در بخش خبر و مقام دوم در بخش یادداشت در جشنواره پارک علم و فناوری در قاب رسانه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»؛ صبح امروز اختتامیه اولین جشنواره پارک علم‌و‌فناوری در قاب رسانه با حضور جمعی از مسئولان استانی و خبرنگاران در سالن همایش‌های پارک علم و فناوری برگزار شد.

جشنواره پارک و رسانه باهدف بهره‌گیری از توان و قابلیت رسانه‌های مکتوب، برخط و دیداری و شنیداری آذربایجان‌غربی برای معرفی پارک علم‌و‌فناوری استان و ظرفیت‌های آن جهت بهره‌مندی جوانان نخبه و دانشجو برگزار شد.

این جشنواره شامل بخش‌های گزارش، مصاحبه، مقاله، یادداشت و سرمقاله، خبر و چندرسانه‌ای بود. تعداد ۵۴ اثر از رسانه‌های مکتوب، برخط، دیداری و شنیداری به دبیرخانهٔ جشنواره ارسال شد که به ترتیب در بخش گزارش شامل: هفت اثر، در بخش مصاحبه ۱۲ اثر، خبر ۱۳ اثر، یادداشت ۶ اثر، و نهایتاً در بخش چندرسانه‌ای ۱۳ اثر بود.

در بخش خبر، نجیبه معصومی سرای از پایگاه خبری حرف رک رتبه نخست، سمیرا محمدی از خبرگزاری ایکنا رتبه دوم و میثم محمدی از خبرگزاری ایرنا مقام سوم را کسب کردند.

در بخش مصاحبه، سمیرا محمدی از خبرگزاری ایکنا مقام نخست، علی آقایارلو از پایگاه خبری مملکت آنلاین مقام دوم و بیتا اختیاری خبرنگار ایلنا مقام سوم را کسب کرد.

شیرین شریفی خبرنگار پایگاه خبری مساوات آنلاین، نجیبه معصومی سرای از پایگاه خبری حرف رک و محمد مجنونی از پایگاه خبری جارچی در بخش یادداشت به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش گزارش آرزو سلیمان‌نژاد رتبه نخست، راضیه محمودپور خبرنگار پایگاه خبری مساوات آنلاین مقام دوم و المیرا عسگری‌زاده از خبرگزاری ایسنا مقام سوم را کسب کرد.

در بخش چندرسانه‌ای زیبا محمد خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، ربابه سید یکانی از خبرگزاری صداوسیما و تهیه‌کننده برنامه ساخت ایران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتها خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×