» اجتماعی » کشف بیش از ۳ تن مواد مخدر در آذربایجان غربی/ خط قرمز پلیس امنیت و آرامش مردم است
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک

کشف بیش از ۳ تن مواد مخدر در آذربایجان غربی/ خط قرمز پلیس امنیت و آرامش مردم است

اردیبهشت 23, 1402 50

 به گزارش پایگاه خبری حرف رک، سردار رحیم جهان‌بخش در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود ۵٠ هزار تصادف اتفاق افتاده است، اظهار کرد: متأسفانه در این تصادفات قریب به ۶٠٠ نفر جان خود را ازدست‌داده‌اند که عمدتاً جوان و سرپرست خانوار بوده‌اند.

 وی با بیان اینکه، در طول سال گذشته بیش از دو میلیون و ٣٠٠ هزار تماس با ١١٠ داشتیم، افزود: تعداد تماس‌ها با ۱۱۰ توسط هم‌وطنان در استان، نسبت به سال قبل هفت درصد افزایش داشته که ۵٣٠ هزار فقره آن عملیاتی شده است.

 پلیس در سال گذشته با ۲۸ هزار میلیارد جرایم اقتصادی برخورد کرده است

 فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه پلیس در سال گذشته، با ۲۸ هزار میلیارد جرایم اقتصادی برخورد کرده است، عنوان کرد: در حوزه قاچاق ۴۶٨ میلیارد تومان توقیف و تحویل مراجع ذی‌صلاح شده که عمدتاً احشام، سوخت، ارز و غیره بوده است.

 بیش از ۳ تن مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است

 وی با اشاره به اینکه، بیش از سه تن و ۶٠٠ کیلو مواد مخدر و بیش از هشت تن نیز مواد شیمیایی طی سال گذشته کشف و ضبط شده است، گفت: در حوزه کلانتری‌ها نیز ۶۴ درصد پرونده‌ها منجر به صلح و سازش شده که شامل ١٠٠ هزار پرونده است.

 جهان‌بخش با تأکید بر اینکه در صدد افزایش مکان نگهداری معتادان متجاهر هستیم، بیان کرد: در حوزه مواد مخدر و اعتیاد نیز دچار چالش جدی بوده‌ایم که نیازمند مشارکت همگانی هستیم.

 افزایش نزاع و درگیری در آذربایجان غربی افزایش

 وی با اشاره به افزایش نزاع و درگیری‌ها در استان، بیان کرد: در سال گذشته در شاهد کاهش آمار قتل در استان بودیم و پلیس باقدرت تمام در صدد شکستن هیمنه اراذل‌واوباش است.

 جهان‌بخش عنوان کرد: امنیت خط‌قرمز ما امنیت و آرامش مردم است پلیس با تمام قدرت یاور و همراه مردمی است.

 پلیس در کنار مردم برای تأمین آزادی‌های مشروع حرکت می‌کند

 فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در زمان اغتشاشات تمامی مأمورانی که لباس شهادت به تن کردند که در صدد تقویت امنیت و کاهش مشکلات مردمی گام بر می‌داشتند؛ اما مظلومانه به شهادت رسیدند.

 وی بیان کرد: پلیس در کنار مردم برای تأمین آزادی‌های مشروع حرکت می‌کند و کسانی که شعار آزادی می‌دهند و مردم را در مقابل پلیس قرار می‌دهند تا به دنبال آزادی سرقت، قاچاق، قتل، تجاوز به عنف، افزایش جرایم و تشدید ناامنی‌ها باشند.

 در استان ما مشکلی در خصوص عفاف و حجاب وجود ندارد

 جهان‌بخش بیان کرد: در استان ما مشکل چندانی در موضوع حجاب وجود ندارد و تعداد اندکی از افراد کم حجاب و هنجارشکن نیز، افراد کم‌سن‌وسال هستند که هیجانی رفتار می‌کنند و تحت‌تأثیر رسانه‌های غربی قرار گرفته‌اند.

 انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×