» اخبار استان » خون شهید بهشتی انقلاب را احیا و بیمه کرد
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی - گفتگو
امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه:

خون شهید بهشتی انقلاب را احیا و بیمه کرد

تیر 7, 1402 40

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: خون شهید بهشتی انقلاب را احیا، ایمان مردم را تثبیت کرده و افشاگر نفاق و منافقین بود.

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار حرف، با اشاره به شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش در هفت‌تیر ماه اظهار کرد: خون شهید بهشتی انقلاب را احیا، ایمان مردم را تثبیت کرده و افشاگر نفاق و منافقین بود.

وی تصریح کرد: شهادت شهید بهشتی، توسط منافقین کوردل که انسان‌های وارسته، کارآمد و راهبردی را آگاهانه مورد هدف قرارداد حادثه سنگینی برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه عنوان کرد: شهید بهشتی نه‌تنها مظلوم زیست و به شهادت رسید، بلکه یکی از جهات مظلومیت ایشان نیز این است که شناخته نشد و هنوز هم شناخته نشده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با ترور شهید بهشتی می‌خواستند، انقلاب را بی‌آینده کنند، گفت: دشمنان در طول تاریخ درصدد  ازبین‌بردن شخصیت‌های سیاسی، ترور نخبگان و دانشمندان هسته‌ای بودند؛ بنابراین همه آحاد جامعه اعم از شیعه و سنی باید بصیرت خود را افزایش دهند.
کلشی‌نژاد با اشاره به توطئه غربی‌ها برای عدم تحقق آرمان‌های انقلاب بیان کرد: اگرچه دشمن تاکنون در رسیدن به اهدافش ناکام مانده است، اما امید بسته بودند بتوانند نسل دوّم و سوّم انقلاب را روی‌گردان کنند؛ اما این بارهم شکست خوردند.

وی بیان کرد: مسئولان و فعالان فرهنگی و ائمه جمعه و روحانیون باید بیش‌ازپیش دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی و جنایت‌ها و اقدامات خصمانه سلطنت‌طلب‌ها و پهلوی را برای مردم و از جمله قشر جوان و نوجوانان تبیین کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×