» اخبار استان » بوکان » خیرین بازوان توانمند جامعه و دولت هستند
بوکان
بوکان
فرماندار بوکان:

خیرین بازوان توانمند جامعه و دولت هستند

دی 21, 1402 20

فرماندار بوکان از جایگاه برجسته و ویژه خیرین بوکان تقدیر کرد و گفت: این افراد بازوهای توانمند دولت در حوزه‌های مختلف اجتماعی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» به نقل از بوکان‌هه‌وال؛ فرماندار بوکان روز چهارشنبه با جمعی از مؤسسات خیریه و خیرین این شهرستان دیدار کرد.

خشایار صنعتی در حاشیه این دیدار به خبرنگار ما گفت: خیرین شهرستان بوکان از جایگاه برجسته و ویژه‌ای در منطقه برخوردار هستند .

وی افزود: این امر علاوه بر ایجاد مسئولیت‌های اجتماعی گسترده موجب سرافرازی و مباهات بوده و فرصتی ارزشمند برای کارگزاران، شهروندان و فعالان اجتماعی در مسیر تصمیم‌سازی و ارتباط با لایه‌های اجتماعی است.

صنعتی عنوان کرد: در حال حاضر جهان با اینکه به‌سوی ارتباطات قدم برداشته، اما فعالیت‌های نوین در عرصه اجتماعی فرصتی مغتنم برای ارائه الگوهای فرهنگ مستحکم بومی و مقابله با آسیب‌ها و تبعات متأثر از این شرایط جدید است

فرماندار بوکان تصریح کرد: قطعاً در این اثنا انجام‌دادن فعالیت‌های خیرخواهانه باید هوشمندانه و در جهت انسان‌سازی و پرهیز از ایجاد قالب نیازمندپروری باشد.

خشایار صنعتی افزود: با این اقدامات علاوه بر کارآفرینی، امکان بروز استعدادها و خلق ایده‌ها را در جامعه فراهم خواهیم آورد.

فرماندار بوکان در ادامه تشریح کرد: در شهرستان بوکان برای انجام‌دادن فعالیت‌های خیرخواهانه فضاهای بسیاری فراهم است.

وی عنوان کرد: جامعه مددجویان صرفاً محدود به افراد نیازمند کمک‌های معیشتی نیست، بلکه اکنون به‌عنوان بازوهای توانمند دولت لازم است که در حوزه کانون خانواده و پیشگیری از آسیب‌ها نیز فعالیت نمایند.

صنعتی افزود: خیرین سخاوتمندی در سطح شهرستان هستند که باید از ظرفیت این عزیزان نیز به نحو احسن بهره‌مند شد و دستگاه‌های دولتی نیز باید در راستای فعالیت‌های خیرخواهانه این انجمن‌ها و خیرین به‌عنوان سرمایه‌های فاخر اجتماعی نهایت همکاری را داشته باشند.

فرماندار بوکان با اشاره به حوزه‌های مختلف فعالیت خیرین در بوکان افزود: هم اکنون و با همت خیرین ما شاهد ساخت و احداث ده‌ها مدرسه در داخل شهر و نقاط محروم روستای این شهرستان هستیم و جدای از مدرسه سازی حوزه بهداشت و درمان نیز شاهد حضور بی‌نظیر خیرین است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×