» اجتماعی » داعش دست‌پرورده منافقان است / لزوم تبیین خیانت منافقین به مردم
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - گفتگو
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

داعش دست‌پرورده منافقان است / لزوم تبیین خیانت منافقین به مردم

خرداد 28, 1402 20

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: داعش دست‌پرورده منافقین بوده و کارهای آنان همانند راه منافقان در دهه ۶۰ است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید سلمان ذاکر در گفت‌وگو با خبرنگار حرف رک با اشاره به سالروز جنایات ۲۸ خرداد ۱۳۶۷ توسط منافقین خلق اظهار کرد: ذات منافقین به دلیل سوءاستفاده از کفار و مسلمان بدتر از طینت و ذات کفار است و به دلیل منافع شخصی سعی در حذف رقبای خود هستند.

وی تصریح کرد: نفاق یک پدیده باسابقه است که از زمان پیدایش اسلام تاکنون وجود داشته و منافقین بیکار ننشسته و دائماً در حال نفاق و کینه‌توزی هستند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: متأسفانه رفتار و جنایات منافقین که آمیخته به خیانت است همچنان ادامه دارد و از ذهن مردم نیز پاک نشده است.

ذاکر گفت: باتوجه‌به اینکه منافقین ضد بشریت، انسانیت، ادیان و مذاهب هستند و بر ضد قومیت‌ها فعالیت می‌کنند و سعی می‌کنند با افکار منحرف خود را قانع کنند؛ بنابراین تبیین خیانت منافقین به مردم ایران اسلامی در جامعه از ضروریات است.

وی تصریح کرد: داعش دست‌پرورده منافقین بوده و کارهای آنان همانند راه منافقان در دهه ۶۰ است که با شعائر اسلامی وحشتناک‌ترین جنایات را در حق اسلام و مسلمین به ثبت رسانده‌اند.

ذاکر افزود: منافقان در طول تاریخ با ابزارهای گوناگون و با خشونت قصد دارند رعب و وحشت در جامعه ایجاد کرده تا بر جامعه تسلط پیدا کنند.

وی تصریح کرد: متأسفانه ما در نشان‌دادن واقعیت‌هایی که در تاریخ انقلاب اسلامی رخ داد کوتاهی کردیم سیره داعش همان روش منافقین و تروریست‌ها است، بنابراین ما باید برای نسل خودمان این فجایع را تبیین کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×