» تازه های خبر » بیش از ۹۰ درصد فارغ‌التحصیلان دانشگاه امام حسین جذب بازار کار شده‌اند
تازه های خبر

بیش از ۹۰ درصد فارغ‌التحصیلان دانشگاه امام حسین جذب بازار کار شده‌اند

خرداد 27, 1402 30

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی امام حسین آذربایجان غربی با بیان اینکه دانش‌افزایی و مهارت آموزی از اهداف اصلی دانشگاه های جامع علمی کاربردی است گفت:۹۰ درصد فارغ التحصیلان این مرکز جذب بازار کار شده اند.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک؛ شیرزاد عباسیان در گفت‌‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه، تاکنون چهار هزار نفر از این مجموعه فارغ ‌التحصیل شده‌اند، اظهار کرد: ۹۰ درصد دانشجویان این مرکز پس از فارغ‌التحصیلی وارد بازار کار شدند.

وی، با تاکید بر اینکه در حال حاضر ٣٠٠ دانشجو در این مرکز تحصیل و ۸۰ مدرس را تدریس می‌کنند، ادامه داد : ۱۳ رشته کاردانی و کارشناسی در این دانشگاه ارائه شده که بیشترین دانشجویان در رشته‌های فرهنگی، روابط عمومی و حقوق مشغول تحصیل هستند.

رئیس مرکز علمی کاربردی امام حسین آذربایجان غربی گفت: این دانشگاه در رشته‌های حقوق، مدیریت اداری و منابع انسانی، حسابداری، تربیت بدنی، مدیریت امور فرهنگی، روابط عمومی، تربیت بدنی، پیش دبستانی در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو پذیرش می‌کند.

وی افزود:تحصیل برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و افراد بی بضاعت در این دانشگاه کاملا رایگان است و همچنین سایر دانشجویان نیز می‌توانند از تخفیفات ۱۵ تا ۲۰ درصدی و وام ۲/۵ تا پنج میلیون تومانی با بهره صفر درصد برای هر ترم در این دانشگاه استفاده کنند.

به گفته عباسیان دانشگاه امام حسین استان تاکنون ریالی از وزارت علوم کمک مالی دریافت نکرده است.

وی با بیان اینکه دانشجویان این مرکز توانستند تاکنون ۲۵ مقاله علمی پژوهشی به ثبت برسانند گفت:این مقاله ها در بیشتر سمینارها پذیرفته شده است.

 

دانشگاه جامع علمی کاربردی امام حسین اولین مرکزی در استان است که تمامی کلاس های آن مجهز به آخرین تکنولوژی روز است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×