» اخبار استان » میاندوآب » دستاوردهای ماه رمضان را در طول سال حفظ کنیم
امام جمعه میاندوآب
میاندوآب

دستاوردهای ماه رمضان را در طول سال حفظ کنیم

اردیبهشت 1, 1402 40

به گزارش حرف رک به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، ماه تلاش برای نیکی ها و خیرات است و انسان باید تلاش کند تا بعد از ماه مبارک رمضان این نیکی ها را زایل نکند.

امام جمعه میاندوآب افزود: باید بعد از ماه مبارک رمضان، انسان باید مراقبت بیشتری از خود داشته باشد و از برکات و دستاوردهای ماه مبارک رمضان در طول ایام سال بهره مند شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید به خاطر حفظ صندلی خود دست به هر اقدامی زد، گفت: مسئول باید قوی و زرنگ بوده و نقطه ضعف از خود نشان ندهد.

حسن زاده با بیان اینکه همه نوع افراد به ادارات مراجعه می کنند و مسئولان باید مراقب رفتار و اعمال خود باشند، تصریح کرد: مسئولان باید مراقب باشند تا با فریب های شیطان دچار لغزش نشوند.

امام جمعه میاندوآب افزود: مدیران باید در دوران مسئولیت خویش با رعایت رعفت اسلامی، برخورد کریمانه و محبت آمیز، پشتکار، جدیت و خدمتگذاری مطلوب و مناسب، خود را در قلوب مردم جاودانه سازند.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب نیز در این جلسه گفت: مشاهده و بازدید بالینی و میدانی یک اصل در مدیریت بوده و به معنای دخالت در کارهای اجرایی نیست.

محمدرضا رضایی افزود: فرمانداری یک نهاد نظارتی بوده و در خصوص ارزیابی و نظارت بر عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی ذره ای اغماض و کوتاهی صورت نخواهد گرفت.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×