» اجتماعی » دستمزد متعارف، مسکن و بیمه حق ثابت همه کارگران ایرانی است
نماینده بوکان
اجتماعی - اخبار استان - بوکان

دستمزد متعارف، مسکن و بیمه حق ثابت همه کارگران ایرانی است

اردیبهشت 11, 1402 30

به گزارش حرف رک به نقل از کانی پرس؛ هم‌زمان با روز جهانی کارگر نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با کانی پرس حق هر کارگری را دستمزد متعارف، مسکن و بیمه ثابت دانست و گفت: باید همه مدیران کشوری در راستای محقق‌شدن این سه هدف مهم گام‌های بسیار جدی و فوری بردارند.

انور حبیب‌زاده افزود: کارگران، بخش اصلی یک نظام اقتصادی هستند که باهمت پولادین خود، چرخ‌های صنعت کشور را به حرکت درمی‌آورند.

وی ادامه داد: علی‌رغم نقش تعیین‌کننده کارگران در توسعه کشور، چند سالی است که کارگران کشورمان با مشکلات معیشتی دسته و پنجه نرم می‌کنند.

نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بدون شک دستمزد متعارف، مسکن و بیمه حق هر کارگری است که تأمین آنها همواره دغدغه اینجانب به‌عنوان نماینده مردم فهیم شهرستان بوکان در مجلس شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: به همین دلیل از هر طرح و لایحه‌ای که حق کارگران عزیز را تأمین کند، حمایت کرده‌ام و ازاین‌پس نیز حمایت خواهم کرد.

حبیب‌زاده با اشاره به طرح‌ها و لایحه‌های مختلف مجلس در حمایت از قشر کارگر عنوان کرد: مجلس در این راستا و تا کنون اقدامات بسیاری را انجام داده و خواهد داد و ان‌شاءالله هدف خادمان ملت در مجلس کاهش مشکلات معیشتی به‌ویژه در جامعه کارگری کشور و همچنین ثبات شغلی است.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×