» اجتماعی » دستگاه قضا در برخورد با مفسدان بیت‌المال هیچ ملاحظه‌ای ندارد   
حیدری زاد
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک
امام جمعه موقت ارومیه:

دستگاه قضا در برخورد با مفسدان بیت‌المال هیچ ملاحظه‌ای ندارد   

تیر 2, 1402 30

امام‌جمعه موقت ارومیه گفت: دستگاه قضا در برخورد با مفسدان و خائنان بیت‌المال هیچ ملاحظه‌ای ندارد.


به گزارش پایگاه خبری حرف رک؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری‌زاد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ارومیه، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه اظهار کرد: اساس و بنیان قوه قضاییه کشور بااخلاص و خون مردان بزرگی چون شهید بهشتی و قدوسی بنا شده است.

وی کرد: دستگاه قضا در برخورد با مفسدان و خائنان بیت‌المال هیچ ملاحظه‌ای ندارد و انتظار مردم از تمامی دستگاه‌ها اجرای قانون بدون کم‌وکاست و قاطعیت در اجرای قانون است.

امام‌جمعه موقت ارومیه با اشاره به صادرات دانش فنی به سایر کشورها گفت: ایران به جایگاهی رسیده است که کشورهای مختلف خواستار بهره‌مندی از دانش علمی و فنی ما هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دنیا عظمت ملت ایران را باور کرده است که در تداوم این عظمت نیز کارگزاران نظام با هماهنگی کامل قوا، مشکلات اقتصادی مردم را به‌تدریج حل کنند تا پرچم عزت اسلامی و سربازی امام عصر (عج) و رسالت تاریخی را به پایان برسانیم.

حیدری‌زاد تصریح کرد: امروزه شاهد تحولات در نظام بین‌المللی هستیم و شرایط امنیتی و سیاسی دنیا و قطب‌های قدرت در حال تغییر است.

وی عید قربان را جزو یکی از مهم‌ترین اعیاد مسلمانان دانست و اظهارکرد: عید قربان موسم وحدت بخش مسلمانان و موعد اطاعت و طلب آمرزش از خداوند تبارک و تعالی است.

حیدری‌زاد با اشاره به مناسبت‌های دهه اول ماه ذی‌الحجه بیان کرد: روز عرفه، روز دعا و نیایش و بی‌نظیرترین روز بر اساس روایات است و باید از فضایل این روز بهره برد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×