» اخبار استان » بوکان » دستگیری سارقان سیم مخابراتی در بوکان
بوکان
بوکان - پیشخوان
رئیس پلیس بوکان خبر داد:

دستگیری سارقان سیم مخابراتی در بوکان

دی 23, 1402 50

فرمانده انتظامی بوکان از دستگیری سه سارق حرفه‌ای کابل‌های برق و مخابراتی در این شهرستان طی یک عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«حرف‌رک» موسی بهاری فرمانده انتظامی بوکان در گفتگو با خبرنگار بوکان هه‌وال؛ از شناسایی و دستگیری سه نفر سارق سیم مخابراتی در این شهرستان خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت سیم و کابل مخابراتی در نقاط مختلف شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقین و کشف سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بهاری افزود: مأمورین با انجام اقدامات و بررسی‌های تخصصی موفق شدند دو نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر نمایند که در تحقیقات انجام شده، سارقین به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت سیم مخابراتی اعتراف نمودند و دراین‌ارتباط یک نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس بوکان با اشاره به اینکه متهمان به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شده‌اند تصریح کرد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

بهاری عنوان کرد: پلیس با تمام توان در راستای حفظ امنیت اجتماعی و روانی مردم گام برمی‌دارد و با برهم‌زنندگان آسایش مردم بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: امنیت روانی و اجتماعی بدون همکاری مردم دور از دسترس خواهد بود و خوشبختانه در بوکان شاهد همکاری تنگاتنگ آحاد جامعه با پلیس هستیم.

بهاری تصریح کرد: سارقان، اراذل، مال‌خرها و برهم‌زنندگان امنیت روانی مردم بداند که زیر چتر اطلاعاتی سبزپوشان در پلیس قرار دارند و کوچک‌ترین تحرک آنها با پاسخ جدی حافظان امنیت در این شهرستان روبه‌رو خواهند شد.

رئیس پلیس بوکان تصریح کرد: خوشبختانه در سال جاری و با اقدامات انجام گرفته پلیسی شاهد کاهش سرقت‌های خرد و بزرگ در سطح شهرستان هستیم و امیدواریم با همکاری و همراهی مردم این آمار روز به روز کاهشی شود.

بهاری خاطرنشان کرد: تلاش برای برقراری امنیت روانی و اجتماعی شهروندان در اولویت اول پلیس در بوکان قرار دارد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×