» اخبار استان » اشنویه » دستگیری سارقین حرفه‌ای کابل و منازل در اشنویه
دستگیری سارقین حرفه‌ای کابل و منازل در اشنویه
اشنویه - پیشخوان - گفتگو
فرمانده انتظامی اشنویه خبر داد:

دستگیری سارقین حرفه‌ای کابل و منازل در اشنویه

دی 17, 1402 30

فرمانده انتظامی اشنویه گفت: در عملیاتی با اشراف و رصد کامل، سارقین حرفه‌ای با سوابق چندین فقره سرقت از منازل دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» علی توکلی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی «هه‌وال شنو»، از دستگیری سارقین حرفه‌ای در اشنویه خبر داد و اظهار کرد: در تداوم طرح‌های امنیت محله محور، با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی شهرستان اشنویه در یک عملیاتی ضربتی، سارقین دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه با اشاره به تعداد افراد دستگیر شده، افزود: در عملیات انجام شده دو نفر سارق قصد سرقت و فروش کابل‌های مخابراتی را داشتند که با رصد دقیق مأموران در حین ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده در امر سرقت خاطرنشان کرد: سارقین در بازجویی اولیه منکر هرگونه اتهام علیه خود شدند، اما در نهایت با ارائه دلایل و مستندات محکم از سوی مأموران پلیس آگاهی، متهمان مجبور به بیان حقایق شدند و در بازجویی‌های اولیه، به چندین فقره سرقت از منازل اعتراف کردند.

توکلی اظهار داشت: بعد از اعترافات متهمان به سرقت از منازل، مراحل شناسایی مال‌باختگان در دستور کار  قرار گرفته است و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه در پایان، افزود: پلیس آگاهی با تلاش و کار 24 ساعته مأموران در راستای حفظ امنیت و آسایش اجتماعی مردم، بدون اغماض و برابر قانون با خاطیان و سارقین اموال عمل می‌کند و از مردم شریف شهرستان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه اقدام مشکوکی در این رابطه از طریق تماس با شماره ۱۱۰ اطلاع دهند.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×