» اخبار استان » کلاهبردار حرفه‌ای فروش سموم کشاورزی در آذربایجان غربی دستگیر شد
اخبار استان - پیشخوان
رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد:

کلاهبردار حرفه‌ای فروش سموم کشاورزی در آذربایجان غربی دستگیر شد

خرداد 24, 1402 40

رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در فضای مجازی به شیوه فروش سموم کشاورزی با جعل عنوان و برچسب یکی از شرکت‌های مشهور به مبلغ 30 میلیارد ریال خبر داد .

به گزارش حرف رک؛ سرهنگ صادق شکری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی در فضای مجازی اقدام به فروش سموم کشاورزی با جعل برچسب و عنوان یکی از شرکت‌های مشهور می‌کند، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، تعدادی از شاکیان این پرونده نیز شناسایی همگی به پلیس اظهار داشتند که بیان داشتند که متهم از آنان با این روش کلاهبرداری و سپس متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس، مخفیگاه متهم در تهران شناسایی و با اخذ نیابت قضایی و انجام اقدامات تخصصی پلیس، طی یک عملیات منسجم؛ متهم دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی استان دلالت شد.

وی افزود: متهم دستگیر شده در تحقیقات تخصصی پلیس در مواجهه با دلایل و مدارک، به جرم ارتکابی به مبلغ تقریبی 30 میلیارد ریال اعتراف که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

شکری در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که بدین روش از آنها کلاهبرداری شده است می‌توانند برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان – اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری مراجعه و یا با شماره تماس 04421823146 تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×