» اخبار استان » پیرانشهر » دشمنان از مکتب حاج‌قاسم بیمناک‌ هستند
پیرانشهر - پیشخوان - سیاسی
امام‌جمعه شهرستان پیرانشهر:

دشمنان از مکتب حاج‌قاسم بیمناک‌ هستند

دی 15, 1402 30

امام جمعه پیرانشهر با بیان اینکه دشمنان از مکتب حاج قاسم بیمناک هستند گفت: از مسئولان بین‌المللی و داخلی می‌خواهیم که اقدامات قانونی و محکم علیه مرتکبان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را هر چه زودتر انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»به نقل از روژنیوز ماموستا محمدصالح هاشم آبادی امام‌جمعه شهرستان پیرانشهر در خطبه‌های عبادی_ سیاسی این هفته شهرستان پیرانشهر ضمن تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و تعدادی از هم‌میهنان در کرمان اظهار داشت: دشمنان اسلام و مسلمین و ایران اسلامی از ادامهٔ راه و مکتب حاج‌قاسم سلیمانی بیم دارند و دست به ترورهای کوری زدند و زن و کودک و مردم بی‌گناه را مورد هدف قرار دادند.

وی در ادامه افزود: دشمنان ایران اسلامی از یادگاران حاج قاسم و فرهنگ حاج‌قاسم می‌ترسند و احساس می‌کنند با انجام ترور می‌توانند در فکر مردم ایران خدشه وارد کنند، غافل از اینکه این مکتب در جان و دل ایرانیان و عاشقان مکتب‌ حاج‌قاسم جا گرفته و لحظه‌ای از این مکتب عقب‌نشینی نمی‌کنند.

امام جمعه شهرستان پیرانشهر  در ادامه تصریح کرد: ضمن ابراز تسلیت به خانواده‌های شهدا، از مسئولان بین‌المللی و مسئولین داخلی می‌خواهیم که اقدامات قانونی و محکم علیه مرتکبان هر چه زودتر انجام شود. همچنین باید دولت‌ها به همراه همکاری‌های بین‌المللی محکومیت قاطع در برابر هر نوع ارتباطات و منابعی که به تروریست‌ها کمک می‌کنند، اقدام کنند.

هاشم آبادی عنوان کرد: باید به یاد داشت که تروریسم در تمام ابعاد یک تهدید برای امنیت و صلح جهانی است و به‌منظور مقابله با این تهدید گسترده و پیچیده، ما نیاز به همکاری بین‌المللی داریم تا بتوانیم امنیت جهانی را از تروریسم تضمین کنیم.

وی افزود: محکوم‌کردن عملیات تروریستی در کرمان و سراسر جهان یک اولویت برای جامعه بین‌المللی است و  این محکومیت باید همراه با اقدامات عملی و قاطع علیه تروریسم باشد تا بتوانیم جلوی وقوع این‌گونه حوادث را بگیریم.

ماموستا هاشم آبادی در جایی دیگر از خطبه‌های نمازجمعه این هفته ضمن تأکید بر تأثیر ارتباط و انتخاب دوست بخصوص از دیدگاه دین مبین اسلام اظهار داشت انسان باید در انتخاب دوست نهایت دقت را داشته باشد و از دوستی و معاشرت با اشخاص بی‌دین دوری کنند و با انسان مؤمن و مسلمان و راست‌گو ارتباط و دوستی داشته باشد.

خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر گفت: یکی از کارهایی که سبب خشم پروردگار در روز قیامت می‌شود دوستی و معاشرت با انسان‌های کافر و گمراه‌کننده است.

ماموستا هاشم آبادی در پایان لازم دانست خانواده‌ها از دوستی و معاشرت فرزندان با اشخاص آگاه باشند و سعی کنند فرهنگ ارتباط با انسان‌های صالح را در بین اعضای خانواده مستحکم‌تر کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×