» پیشخوان » دشمنان از پاسخ کوبنده در امان نخواهند بود
پیشخوان - چایپاره - سیاسی
امام جمعه چایپاره:

دشمنان از پاسخ کوبنده در امان نخواهند بود

دی 15, 1402 50

امام جمعه چایپاره با اشاره به حادثه تروریستی کرمان گفت: دشمان بدانند که نتیجه این اقدامات خود را با ضربات سختی که برآنان وارد خواهد شد می‌بینند و از پاسخ کوبنده در امان نخواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»به نقل از چایپاره به روز حجت السلام و المسلمین  رسول جمشیدی در خطبه‌های نماز جمعه ۱۵ دی ماه چایپاره با بیان اینکه اقدامات تروریستی بیانگر عصبانیت دشمنان از اقدامات موثر ایران است؛ گفت: عامل تولید تکفیری‌ها آمریکا و صهیونیست‌ها هستند و با مردم ایران دشمنی دارند.

وی خاطرنشان کرد: آن‌ها از حضور مردم در مرقد سردار سلیمانی که عامل اضمحلال تکفیری‌ها و داعش بوده هم هراس دارند. به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا ایران با دستپاچگی وارد جنگ شوند اما ایران اسلامی و جبهه مقاومت هوشیارانه و با صبر عمل می‌کند.

امام جمعه چایپاره با بیان اینکه دشمان بدانند که نتیجه این اقدامات خود را با ضربات سختی که برآنان وارد خواهد شد می‌بینند و از پاسخ کوبنده در امان نخواهند بود؛ افزود: درماندگی رژیم غاصب آشکار شده و دشمنان کور خوانده‌اند اگر فکر می‌کنند می‌توانند در اراده و عزم ملت ایران اسلامی سستی ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد از اتفاقات که افتاده جریان دو قطبی بسازد و بین مردم و مسئولان تفرقه ایجاد کند. دستگاه امنیتی با هوشیاری رصد می‌کند و همانطور که ده‌ها عملیات را بدون خبری کردن خنثی کرده است تا مردم آسوده باشند.

امام جمعه چایپاره در ادامه خطبه‌های نماز جمعه به اهمیت برگزاری انتخابات اشاره و اعلام کرد: هر چیزی که مشارکت را کاهش دهد و مانع از برگزاری انتخابات شود دشمن می‌پسندد، بنابراین باید به شدت مراقب تحرکات دراین زمینه بود. اختلافات قومی و مذهبی ناامنی ایجاد می‌کند و همین بیانیه داعش به ذهن می‌رساند که به دنبال افتراق قومی هستد و گاهی از مولفه تحریم‌ها استفاده می‌کنند.

جمشیدی با بیان اینکه تمام تلاش دشمنان بر آن است که امید را از مردم بگیرند؛ گفت: بنابران مردم و دستگاه‌های تصمیم‌گیر باید توجه لازم را داشته باشند و با شرکت در انتخابات دشمنان را کمافی سابق ناامید کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×