» پیشخوان » دشمنان جمهوری اسلامی ایران،استیصال شده‌اند
پیشخوان - سیاسی - شاهین دژ
مدیر کانون وابستگان سپاه شهداء آذربایجان‌غربی:

دشمنان جمهوری اسلامی ایران،استیصال شده‌اند

دی 19, 1402 20

مدیر کانون وابستگان سپاه شهداء آذربایجان‌غربی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان گفت: کسانی که نمی‌توانند رو در رو در مقابل حاج‌قاسم و زائران ایشان بایستند مجبور می‌شوند با حرکت انتحاری زنان، کودکان و افراد بی‌دفاع را به شهادت برسانند که این کارها نشانه استیصال آن‌هاست

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «حرف رک». به نقل از صائین‌قلعه ،مدیر کانون وابستگان سپاه شهداء آذربایجان‌غربی، امروز در همایش انس و الفت وابستگان و رزمندگان شهرستان شاهین‌دژ که در محل تالار قصر طلا برگزار شد مردم شهرستان شاهین‌دژ را پرچم‌دار دفاع از انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم همیشه در صحنه دارالمجاهدین، در تمامی عرصه‌های حساس به خط مقدم مقابله با دشمنان پیوسته و با شناخت راه حقیقی و درست، دشمن‌شناسی و بصیرت فکری و عملی در کنار بهره‌مندی از عنایات الهی، از اهداف نظام اسلامی کشور دفاع کرده است.

مدیر کانون وابستگان سپاه شهداء آذربایجان‌غربی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: کسانی که نمی‌توانند رو در رو در مقابل حاج‌قاسم و زائران ایشان بایستند مجبور می‌شوند با حرکت انتحاری زنان، کودکان و افراد بی‌دفاع را به شهادت برسانند که این کارها نشانه استیصال آن‌هاست زیرا آن‌ها از مردم، مقاومت و شهادت طلبی مردم در جبهه‌ها و از کشورهای مختلف شکست خورده‌اند، مجبور می‌شوند رفتارهایی که در هیچ منشوری قابل پذیرش نیست را از خود نشان دهند.

وی افزود: برای خیلی از تحلیلگران دنیای غرب استقامت ملت ایران در تقابل با جنگ‌های نابرابر را امری عجیب و خارج از هرگونه معادلات معمول به‌حساب می‌آورند چرا که دامنه انقلاب ملت ما در سراسر منطقه گسترده شده و گفتمان انقلاب اسلامی هر روز بیش از گذشته در حال رشد و تقویت و بالندگی است.

سید تاج الدینی ادامه داد: هر چند مشکلاتی مانند کم‌رونق شدن اقتصاد هنوز مردم را آزار می‌دهد اما باید شکر‌گذار و مطالبه‌گر بود و با مشارکت گره مشکلات را باز کرد چرا که خداوند نیز فرموده است لیس للانسان الا ما سعی، براى انسان چیزی جز حاصل تلاش او نیست، در مرحله اول وظیفه مردم و نمایندگان آنهاست تا پیگیر مشکلات باشند و دولت هم موظف است تا عادلانه امکانات و درآمدها را برای همه اقشار هزینه کند.

این مسئول گفت: مردم ما بهترین مردم هستند، مردمی صبور و بردبار که با دولت خود همراه هستند و انتظار به حق آنها در امروز حل مشکلات اقتصادی و مبارزه با فساد و تبعیض است و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم به این مشکلات گله‌مند هستند لذا دولت و قوای مجریه، مقننه و قضاییه باید برای خواسته‌های مردم تلاش کنند.

سیدتاج‌الدینی افزود: ما باید شکرگذار نعمت ولایت باشیم چرا که این نعمت یکی از الطاف بزرگ خداوند به جمهوری اسلامی ایران است.

وی در پایان با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد یاس و نااُمیدی در جامعه هستند تاکید کرد: در پیش رو انتخابات بسیار مهمی را داریم که برای ما بسیار حائز اهمیت است اما وظیفه ما خلق یک مشارکتی است که به‌عنوان پشتوانه نظام باشد و به دنیا ثابت کنیم که مردم ما پای نظام و انقلاب هستند.

انتهای خبر/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×