» پیشخوان » دشمن از ترویج مکتب حاج‌قاسم هراس دارد
امام جمعه میاندوآب
پیشخوان - سیاسی - میاندوآب
امام جمعه میاندوآب:

دشمن از ترویج مکتب حاج‌قاسم هراس دارد

دی 16, 1402 40

امام‌جمعه میاندوآب گفت: حادثه تروریستی کرمان نشان از استیصال و درماندگی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی و هراس آنها از مکتب حاج‌قاسم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با تسلیت شهادت تعدادی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: این حادثه تروریستی نشان از استیصال و درماندگی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه این حادثه تروریستی را به‌شدت محکوم می‌کنیم، افزود: قطعاً پاسخ سختی به عاملان و آمران این حادثه تروریستی داده شده و انتقام از عاملان و مباشران این حادثه گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در پشت پرده این جنایت تروریستی قطعاً استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی قرار دارند، گفت: رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی عامل اصلی همه حادثه‌های تروریستی در منطقه هستند.

حسن‌زاده با بیان اینکه دشمنان از ترویج فرهنگ و مکتب حاج‌قاسم هراس دارند، تصریح کرد: حادثه تروریستی کرمان نشان داد که استکبار جهانی و صهیونیسم علاوه بر حاج‌قاسم سلیمانی از شهید سلیمانی و زائر سلیمانی و در یک کلمه از مکتب سلیمانی که برگرفته از مکتب عاشورا و مکتب علوی و فاطمی است، هراس دارند.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه این حرکت کور تروریستی نشانه‌ای از خفت و خواری دشمنان نیز است، اظهار کرد: این حرکت کور تروریستی خباثت دشمن صهیونیستی و مزدوران او را نشان داد که از فرط عصبانیت و برای بقای خود زبونانه و بزدلانه دست به جنایت و ترورهای فردی و جمعی می‌زند.

وی با بیان اینکه دشمن از سوی دیگر از ایستادگی مردم ایران اسلامی پای آرمان‌های نظام و انقلاب خشمگین و عصبانی است، گفت: بدون تردید این جنایت تروریستی تنفر و انزجار مردم ایران اسلامی و انسان‌های آزاده جهان را در پی دارد.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه مردم مطمئن باشند که این جنایات تروریست‌ها بی‌پاسخ نمی‌ماند، گفت: انتقام شهیدان گرفته خواهد شد و تروریست‌ها و حامیان آنها به سزای اعمال خویش می‌رسند و زمان و مکان این پاسخ سخت، کوبنده و محکم و قاطعانه را سربازان ولایت مشخص خواهند کرد.

 

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×