» پیشخوان » دشمن تاب دیدن عشق مردم به حاج‌قاسم را ندارند
پیشخوان - سلماس - سیاسی - گفتگو
امام‌جمعه سلماس:

دشمن تاب دیدن عشق مردم به حاج‌قاسم را ندارند

دی 16, 1402 40

امام‌جمعه سلماس گفت: جنایت‌کاران سنگ‌دل نتوانستند عزت و عظمت حاج‌قاسم و عشق و شوق مردم نسبت به زیارت مرقد این شهید والامقام را ببیند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»سید ابراهیم طباطبایی امام‌جمعه سلماس در حاشیه راهپیمایی روز گذشته، در گفتگو با  دیده‌بان سلماس، اظهار کرد: جنایت‌کاران سنگ‌دل نتوانستند عزت و عظمت حاج‌قاسم و عشق و شوق مردم نسبت به زیارت مرقد این شهید والامقام را ببیند؛ اما باید بدانند سربازان راه روشن شهید سلیمانی جنایت دشمنان را تحمل نخواهند کرد.

امام‌جمعه سلماس بیان کرد: دشمنان حاج‌قاسم نه فقط از این شخصیت قهرمان که حتی از دلدادگان این شهید هم هراس دارند به‌طوری‌که تحمل دیدن زائران مزار این شهید والامقام را نداشتند و با یک اقدام ناجوانمردانه مردم بی‌دفاع را به خاک و خون کشیدند.

وی افزود: بدون شک این حادثه تروریستی جنایت‌کارانه، نشانگر قساوت و ددمنشی دشمنان کوردل انقلاب و مزدوران استکبار جهانی در برابر اقتدار و عظمت ملت شریف ایران اسلامی است.

طباطبایی ادامه داد: دشمن فکر می‌کرد با حذف فیزیکی سردار رشید اسلام حاج‌قاسم سلیمانی محور مقاومت از بین می‌رود و دیگر دفاعی از حرمین وجود نخواهد داشت؛ اما غافل از اینکه بیانات حضرت امام خامنه‌ای وحدت، انسجام، برادری و یکپارچگی بی‌نظیری را در جهان اسلام ایجاد کرده است و محور مقاومت هیچ‌گاه از بین نمی‌رود.

وی گفت: شهید سلیمانی قهرمان خدایی و ذوب ولایت بود و همین موضوع سبب شده تا محبوبیت این شهید والامقام در کل دنیا گسترش یابد.

امام‌جمعه سلماس عنوان کرد: امروز جوانان غیور کشورمان همانند شهدا عمل می‌کنند و مومن و متدین بوده و در استکبارستیزی پیش‌گام هستند.

وی تأکید کرد: عصر حاضر همانند دوران امیرالمؤمنین (ع) است به‌طوری‌که نوع سلاح، جنگ و حیله‌های موجود برای تضعیف ولایت و کشور همانند آن دوران بوده که عمروعاص برای حذف ولایت حیله‌هایی در سر داشت.

طباطبایی یادآور شد: دشمن قصد دارد آینده را از ملت ایران بگیرد و با تهمت و لجن‌پراکنی‌ها قصد تضعیف کشور را دارد؛ اما ملت ما همواره در برابر دشمن ایستادگی کرده است.

وی همچنین بیان کرد: حادثه تروریستی کرمان نشان از اوج عداوت و کینه دشمنان از راه و مکتب حاج‌قاسم سلیمانی است که نمی‌خواهند این مسیر ادامه یابد؛ اما ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی که درس پیروزی از ولایت و پایبندی به ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی را در مکتب حاج‌قاسم سلیمانی آموخته است با این اقدامات بیدارتر می‌شود.

امام‌جمعه سلماس در پایان گفت: حادثه تروریستی کرمان و شهادت تعدادی از هم‌وطنان مظلوم اگر چه بسیار تلخ بود؛ اما نشان داد که دشمنان انقلاب دست از توطئه‌پراکنی بر علیه ایران اسلامی بر نمی‌دارد و ملت باید هوشیارتر و آگاه‌تر از گذشته در مسیر انقلاب اسلامی، ولایت‌فقیه و مکتب سردار دل‌ها حرکت کند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×