» اجتماعی » دولت آمریکا بزرگترين حامی تروریسم است
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
کارشناس مسائل سیاسی:

دولت آمریکا بزرگترين حامی تروریسم است

تیر 6, 1402 40

کارشناس مسائل سیاسی گفت: کلیه جوامع بشری به‌صورت واضح و مبرهن بدانند که آمریکا حامی تروریسم در جهان است.

نیما سعیدی اقدمی در گفت‌وگو با خبرنگار حرف رک؛ اظهار کرد: همان گونه مقام معظم رهبری فرمودند از هفت تا ۱۲ تیر شاهد جنایات مختلف رژیم آمریکا علیه ملت مظلوم ایران هستیم.

وی تصریح کرد: سال ۱۳۶۰ یکی از آن سال‌هایی است که کشورمان آبستن حوادث تلخ و خونین زیادی بود؛ برای نمونه، در تاریخ ۳۰ خرداد آن سال منافقین در خیابان‌های تهران با انواع سلاح‌های سردوگرم به جان مردم افتادند.

کارشناس سیاسی عنوان کرد: در ششم تیر نیز تروریست‌ها در اقدامی تروریستی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امام‌جمعه تهران را هدف ترور قرار دادند که این عملیات تروریستی، به لطف خدا نافرجام ماند.

وی عنوان کرد: برکت رهبری الهی، خردمندانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری و پیروی ملت ایران اسلامی همه فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان در ابعاد داخلی، بین‌المللی و منطقه‌ای و نیز جنگ‌های ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان خنثی شده و خواهد شد.

سعیدی بیان کرد: آمریکا با جنایات خود و کینه‌توزی‌هایی که داشته نشان داده نه‌تنها برخی از حوادث تروریستی مقابل مردم ایران است؛ بلکه خود نیز به‌صورت مستقیم وارد میدان شده‌اند.

وی تصریح کرد: دشمن برای اینکه ایران قوی شکل نگیرد و تمدن اسلامی دنیا را متحول نسازد با تحریم و اقدامات جنایت‌کارانه همیشه سعی کرده عوامل پیشرفت و توسعه کشور را که دانشمندان آن است با ترور حذف کند.

سعیدی بیان کرد: این مسائل تنها گوشه‌ای از جنایات تروریستی آمریکا علیه مردم مظلوم ایران بوده است چرا که وضع قوانین و تحریم‌ها علیه ایران از جمله دیگر جنایات بشریت علیه ایران است و باید به تحریم‌ها به‌مانند یک سلاح جنگی نگاه کرد از طریق تحریم‌ها نه‌تنها جان مردم بی‌گناه گرفته می‌شود؛ بلکه در حوزه‌های مختلف آسیب‌های جدی به آنها وارد می‌شود.

وی تصریح کرد: در نهایت باید کلیه جوامع بشری به‌صورت واضح و مبرهن بدانند که دولت آمریکا بزرگ‌ترین حامی تروریسم در جهان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×