» اخبار استان » میاندوآب » دولت از ظرفیت مناطق مختلف برای حل مشکلات استفاده کند
گل حسینی
میاندوآب
امام‌جمعه موقت میاندوآب:

دولت از ظرفیت مناطق مختلف برای حل مشکلات استفاده کند

خرداد 5, 1402 40

امام‌جمعه موقت میاندوآب گفت: دولت باید سیاست‌گذاری و مدیریت را در دستور کار قرار داده و از ظرفیت‌های مناطق مختلف در راستای برنامه‌ریزی برای حل مشکلات استفاده کند.

به گزارش حرف رک به نقل از زرین خبر، حجت‌الاسلام عادل گل حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به اینکه دولت باید نسبت به اقشار ضعیف جامعه توجه ویژه داشته باشد اظهار کرد: لازم است دولت مردان نسبت به وضعیت اقتصادی و معیشتی اقشار آسیب‌پذیر و ضعیف جامعه دقت و اهتمام ویژه داشته باشند.

امام‌جمعه موقت میاندوآب به وظیفه مردم نیز در این زمینه اشاره کرد و افزود: دولت و مردم هر کدام وظیفه‌ای جداگانه برعهده دارند و در کنار اهتمام و توجه ویژه دولت، مردم نیز باید از یکدیگر دستگیری کنند.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی دقیق و درست توسط دولت برای بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مناطق مختلف، تصریح کرد: دولت باید سیاست‌گذاری و مدیریت را در این زمینه در دستور کار قرار داده و از ظرفیت‌های مناطق مختلف در راستای برنامه‌ریزی برای حل مشکلات استفاده کند.

گل حسینی به مسائل منطقه‌ای و سیاست خارجی و ازسرگیری رابطه ایران و عربستان اشاره و تصریح کرد: دیپلماسی خارجی دولت و یا اتفاقاتی که در جهان اسلام در حال روی داده است، سبب الفت و اتحاد بیشتر در جهان اسلام شده است.

امام‌جمعه موقت میاندوآب با تأکید بر حمایت از نیروها و جبهه مقاومت، اظهار کرد: نیروهای جبهه مقاومت در حقیقت نیروهای اسلام هستند.

وی در ادامه بر لزوم رعایت و توجه به ارزش‌های جامعه دینی تأکید کرد و گفت: حجاب یکی از ارزش‌های اسلامی است که باید موردتوجه قرار گیرد و نباید نسبت به این موضوع و لاابالی‌گری و امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر طبق مراتب آن، بی‌تفاوت بود.

گل حسینی با بیان اینکه حجاب و تبعیت از ولایت دو توصیه شهدا به ما است، افزود: مؤمنان باید به واجبات الهی و فروعات دینی عمل کرده و در آن کوتاهی نکنند.

امام‌جمعه موقت میاندوآب در ادامه خطبه‌ها با تأکید بر توجه به سبک زندگی اسلامی، تصریح کرد: اگر سبک زندگی اسلامی در جامعه نهادینه شود در آن صورت بسیاری از مشکلات و پرونده‌های قضایی که امروز شاهد هستیم را نخواهیم دید.

وی به سالروز تشکیل مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مغز متفکر یک جامعه، مجلس است که باید با تصویب و وضع قوانین صحیح در راستای هدایت صحیح جامعه و جلوگیری از جرم قدم بردارد.

گل حسینی هم چنین با تبریک دهه کرامت و فرارسیدن میلاد باسعادت امام رضا (ع)، اظهار کرد: باید سیره و روش امام رضا (ع) مدنظر و الگوی همه ما قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×