» تازه های خبر » دیدار فرمانده سپاه شاهین دژ با جمعی از ماموستاهای اهل سنت
تازه های خبر - شاهین دژ

دیدار فرمانده سپاه شاهین دژ با جمعی از ماموستاهای اهل سنت

اردیبهشت 27, 1402 80

فرمانده سپاه شهرستان شاهین‌دژ با جمعی از ماموستاهای منطقه کردنشین شهرستان دیدار کرد.

به گزارش حرف رک به نقل از پایگاه خبری بصیرت شاهین دژ؛ سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در این نشست صمیمی با تأکید بر حساس‌بودن کار ماموستاها گفت: مخاطب اصلی ما جهان اسلام است امام خمینی (ره) تفکیکی بین اسلام ناب و آمریکایی داشته و رهبر اسلام شیعه انگلیسی را اضافه کرده و قطعاً جدایی از اسلام آمریکایی نیست آنها دو لبه قیچی هستند و اثراتش در ماهواره‌ها و سایت‌ها بر روی جوانان و مسلمانان مشهود است.

 سرهنگ یوسفی باتوجه‌به اهمیت وحدت میان مسلمین افزود؛ دشمنان با ایجاد اختلاف به دنبال این هستند که مسلمانان را به جان یکدیگر انداخته و به آنها حکومت کنند. علمای اهل‌سنت همواره پاسدار انقلاب و اسلام هستند جامعه اهل‌سنت انسان‌های شریفی هستند که با همدلی و برادری در کنار مردم اهل‌تشیع زندگی می‌کنند.

 سرهنگ یوسفی تأکید کرد: در شهرستان شاهین‌دژ بین شیعه و سنی روحیه برادری، صمیمیت و همدلی موج می‌زند.

 وی در ادامه تصریح کرد: سپاه و بسیج همواره در کنار روحانیون و ماموستاها بوده و آنان را پدر معنوی محلات، روستاها و شهرها می‌داند چرا که ماموستاها محل وثوق و اطمینان مردم و مسئولین هستند.

 فرمانده سپاه شهرستان در پایان افزود؛ یکی از ابتکارات امام خمینی (ره) وحدت بین مذاهب که این اخوت میان شیعه و سنی از برکات انقلاب اسلامی به شمار می‌رود وحدت و همدلی سرمایه‌ای بزرگ است که باید قدر این مهم دانسته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×