» اخبار استان » میاندوآب » ذبح ۱۰ رأس قربانی در میاندوآب
میاندوآب
میاندوآب
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب خبر داد:

ذبح ۱۰ رأس قربانی در میاندوآب

اسفند 6, 1402 30

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب از ذبح ۱۰ رأس قربانی به نیت سلامتی امام‌زمان (عج) هم‌زمان با روز نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، سرمست چوپان نژاد با تبریک سالروز میلاد باسعادت حضرت مهدی موعود (عج)، گفت: به مناسبت نیمه شعبان و میلاد باسعادت منجی عالم بشریت، تعداد ۱۰ رأس قربانی توسط خیرین و مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) ذبح شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب افزود: این گوسفندان به‌صورت نمادین و با حضور تعدادی از مسئولان ذبح و بقیه نیز در نقاط مختلف شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج و باروق ذبح شدند.

وی با بیان اینکه این طرح برای چندمین سال متوالی در میاندوآب برگزار می‌شود، گفت: گوشت قربانی، بین نیازمندان در مناطق مختلف شهرستان میاندوآب، چهاربرج و باروق تقسیم می‌شود.

چوپان نژاد هم چنین از اجرای طرح جمع‌آوری صدقه برای سلامتی و ظهور آقا امام‌زمان (عج) نیز خبر داد و تصریح کرد: این طرح نیز هم‌زمان با اجرای طرح ذبح قربانی به نیت سلامتی امام‌زمان (عج) در میاندوآب، چهاربرج و باروق اجرا می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب با تقدیر و تشکر از ستاد خیرین و کمک‌های مردمی به این نهاد، اظهار کرد: خیرین نیکوکار میاندوآب همواره یار و مددکار ما بوده و هستند در راستای رفع نیازهای محرومان و اقدامات خداپسندانه قدم برداشته‌اند و امیدواریم همیشه یارویاور ما باشند.

وی با اشاره به تدارک بسته‌های معیشتی برای مددجویان در ایام و مناسبت‌های خاص، افزود: علاوه بر توزیع گوشت قربانی ذبح شده در نیمه شعبان، در مناسبت‌های خاص نیز اقلام و بسته‌هایی برای مددجویان تحت پوشش تدارک‌دیده‌شده و بین خانواده‌های مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب، چهاربرج و باروق توزیع می‌شود.

نهادهایی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی با پیروزی انقلاب اسلامی تأسیس و دستگیری از نیازمندان و محرومان جامعه را در بخش‌هایی عهده‌دار شدند و در این میان به‌تنهایی و یا با همکاری سایر نهادها از جمله سپاه، بسیج، خیرین و مردم به یاری محرومان جامعه می‌شتابند که از آن جمله می‌توان به اهدای جهیزیه، ساخت مسکن و تهیه اقلام موردنیاز اشاره کرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×