» اخبار استان » بوکان » رئیس جدید آموزش و پرورش بوکان معرفی شد
بوکان
بوکان - پیشخوان
بعد از ۳۸ ماه بلاتکلیفی؛

رئیس جدید آموزش و پرورش بوکان معرفی شد

شهریور 27, 1402 40

بعد از ۳۸ ماه بلاتکلیفی در آموزش‌وپرورش بوکان، رئیس جدید این اداره با حضور جمعی از مسئولان معرفی شد.

به گزارش حرف رک به نقل از کانی پرس؛ بعد از ۳۸ ماه بلاتکلیفی در آموزش‌وپرورش بوکان، صبح امروز رئیس جدید این اداره معرفی شد.

در این مراسم فرماندار بوکان در سخنانی گفت: باید از ظرفیت و مشارکت‌پذیری دانش‌آموزان در مدارس استفاده شود، تا این افراد در زندگی شخصی و آینده جامعه بتوانند به‌خوبی ایفای نقش کنند و استعدادهای آنان شکوفا گردد.

خشایار صنعتی افزود: بعد از خانواده، آموزش‌وپرورش همواره پیش‌گام‌ترین نهاد برای جهت‌دهی به ارزش‌ها، اهداف و خلاقیت‌ها در نوجوانان و جوانان بوده و از مؤثرترین مراکز مشورت‌پذیری و نقش‌آفرینی است.

وی همچنین تربیت دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور را یکی از وظیفه‌های مهم برشمرد و افزود: این وظیفه سنگین بر عهده مدیران عزیز است و باید هدفشان تربیت دانش‌آموزانی درشان جامعه اسلامی باشد.

صنعتی تصریح کرد: افرادی تربیت کنید که علم طلب باشند و بتواند علم خود را در حوزه عمل به کار بگیرند خلق این روحیه و توانایی بر عهده شماست.

وی گفت: اهمیت امنیت جان دانش‌آموزان و نظم عمومی سرلوحه کار ما قرار گرفته که باید با همکاری پلیس و آموزش‌وپرورش به‌خوبی نظارت و در صورت مشاهده تخلف، برخورد قانونی شود.

فرماندار بوکان با بیان اینکه هرگونه مسائل و مشکلات آموزش‌وپرورش از دغدغه‌های دولت مردمی بوده است، عنوان کرد: رسیدگی به مشکلات مدارس، دانش‌آموزان و معلمان در اولویت برنامه‌های آموزش‌وپرورش و ما مسئولان خواهد بود و این مهم را به‌طورجدی پیگیری خواهیم کرد.

صنعتی افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جوامع بشری در جهت تأمین «امنیت»، همواره این بوده که چگونه و از چه طریقی «امنیت» را برقرارکردن و به‌اصطلاح امروزی به «امنیت پایدار» برسند.

وی تعامل با مردم و جلب مشارکت گروه‌های اجتماعی را مهم عنوان کرد و گفت: تعامل و مشارکت مردم با پلیس تضمین‌کننده امنیت پایدار در جامعه است، از طریق تشویق افراد به همکاری و مشارکت در تعاملات اجتماعی، می‌توان میزان بیشتری از معضلات اجتماعی را کاهش داد.

صنعتی در انتها ضمن تشکر از زحمات معلمان، گفت: از جمله مشاغلی که در ایام کرونا تعطیل نبودند و حتی زحمتشان بیشتر از پیش بود و اجازه ندادند در تعلیم‌وتربیت و آموزش وقفه‌ای ایجاد شود، معلمان عزیز و زحمت‌کش بودند که بنده به نوبه خودم از زحمات تک‌تک این عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم.

در ادامه این مراسم، “حسن عبدی” به‌عنوان رئیس جدید بوکان معارفه شد.

پنحسن عبدی داری مدرک دکترای تخصصی اقتصاد از دانشکده اقتصاد دانشگاه تبریز بوده و تجربه پنج سال مدیریت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بوکان را در کارنامه خود دارد.

تجربه ۱۶ سال تدریس در آموزش‌وپرورش از سال ۱۳۸۰ و ۱۴ سال تدریس در دانشگاه‌های پیام‌نور و علمی کاربردی بوکان و مدیرگروه رشته مدیریت کسب‌وکار و حسابداری دانشگاه علمی کاربردی بوکان از دیگر فعالیت‌های رئیس جدید آموزش‌وپرورش بوکان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×