» اجتماعی » راهپیمایی مردم ارومیه در محکومیت حادثه تروریستی کرمان
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی خبر داد:

راهپیمایی مردم ارومیه در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

دی 15, 1402 10

حجت‌الاسلام ناصر آقایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، با بیان اینکه حادثه تروریستی کرمان به‌شدت محکوم است اظهار کرد: دشمنان امنیت کشور را تحمل نمی‌کنند و همیشه به دنبال ناامن‌کردن آن هستند.

وی گفت: عوامل تکفیری صهیونیستی در یک اقدام بزدلانه و جنایت کور تروریستی کسانی را که عشق و راهشان، گرامیداشت اسطوره مقاومت و سردار دل‌ها بود را به خاک و خون کشیدند.

آقایی بیان کرد: این عملیات تروریستی نشان از ضعف و داشتن روحیه پلید جنایتکاری آمران و عامدان این جنایت فجیع دارد و این ترورها و جنایت‌های وحشیانه به‌طورقطع پایه‌های سست خانۀ عنکبوتی رژیم صهیونیست و تروریست‌های را ویران‌تر از قبل کرده است.

وی اظهار کرد: دشمن به دنبال آن است که حرکت ملت متوقف شود و از سلیمانی‌ها دست بردارند اما این عملیات تروریستی خبیثانه که امروز نمونه آن در غزه به دست صهیونیست‌های آدم‌کش انجام می‌شود، نه‌تنها هیچ موفقیتی برای استکبار صهیونیستی نخواهد داشت؛ بلکه حقانیت جبهه مقاومت و مسیر شهید سلیمانی را پرفروغ‌تر خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی عنوان کرد: بنابراین فردا راهپیمایی در محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و زخمی‌شدن تعدادی از هم‌وطنان کشورمان شد هم‌زمان با سراسر کشور در ارومیه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: راهپیمایی مردم ارومیه فردا بعد از نمازجمعه از محل مصلی امام خمینی (ره) این شهر به‌طرف خیابان شهید نوری برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ ساعت ۱۴:۵۰ دقیقه چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان و در چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی دو انفجار تروریستی به وقوع پیوست که تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر از هم‌وطنان شهید و بیش از ۲۰۰ نفر مجروح شده‌اند.

هیئت دولت نیز در پی این حادثه تروریستی، امروز پنجشنبه ۱۴ دی‌ماه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×