» پیشخوان » راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ قاطعانه به توطئه‌های دشمنان است
پیشخوان - سیاسی - مهاباد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد:

راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ قاطعانه به توطئه‌های دشمنان است

آبان 13, 1402 زمان مطالعه: 1 1 30

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان فرصتی است تا علاوه بر نشان‌دادن وحدت و همبستگی، پاسخ قاطعانه‌ای به توطئه‌های دشمنان ایران و اسلام بدهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» حجت‌الاسلام یاسر آقامحمدی در گفتگو با خبرنگار هالان-۲۴ اظهارکرد: بر مسلمان به‌ویژه ملت ایران و مردم مهاباد همیشه در صحنه فرض و واجب است که در سال جاری مثل سال‌های گذشته در روز جهانی استکبارستیزی که روز شنبه ۱۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود شرکت کنند.

وی تصریح کرد: در تاریخ ۱۳ آبان، برادران و خواهران مهابادی برای اظهار حمایت و همبستگی از دانش‌آموزان، تصمیم به برگزاری تجمع گرفته‌اند که برادران در میدان اقبال لاهوری و خواهران در مقابل تالار وحدت تجمع کرده و سپس از آنجا، هم‌زمان به سمت خیابان طالقانی غربی حرکت خواهند کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد اظهار کرد: تجمع نهایی راهپیمایی‌کنندگان دشمن‌شکن در خیابان جمهوری اسلامی مهاباد برگزار می‌شود که این رویداد بزرگ، فرصتی است که تمام اقشار مختلف جامعه مهاباد بتوانند با حضور خود در این راهپیمایی، علاوه بر نشان‌دادن وحدت و همبستگی خود، پاسخ قاطعانه‌ای به توطئه‌های دشمنان ایران و اسلام بدهند.

گفتنی است؛ ۱۳ آبان به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار است، هر سال با برگزاری تظاهرات و راهپیمایی‌های مختلف در سطح کشور جشن گرفته می‌شود. جوانان این کشور باید با جان و دل از امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی دفاع کنند و تنها با وجود امنیت است که پیشرفت و توسعه کشور ایجاد می‌شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×