» اجتماعی » رعایت حجاب و عفاف لازمه امنیت پایدار اجتماعی است
اجتماعی - اخبار استان - ارومیه - پیشخوان

رعایت حجاب و عفاف لازمه امنیت پایدار اجتماعی است

اردیبهشت 26, 1402 40

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: رعایت حجاب و عفاف لازمه امنیت پایدار اجتماعی است و همه باید نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی در جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان که با محوریت موضوع طرح جامع حجاب و عفاف برگزار شد افزود: مسئله امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر یکی از واجبات و فروع دین اسلام است که باید در جامعه احیا و عملیاتی شود.

وی با اعلام اینکه با اجرای طرح جامع حجاب و عفاف در کشور می‌توان بر این باور رسیده مظاهر و نشانه‌های فساد در جامعه جمع می‌شود گفت: با عملیاتی و اجرایی‌شدن کامل این طرح بسیار می‌توان به اصلاح جامعه امیدوار بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ارومیه افزود: در اجرای برخی مصوبات در کل کمی مشکل داریم و اگر هر کس در هر مسئولیتی که باشد به‌خوبی عمل کند خواهیم توانست در اغلب حوزه ناموفق شویم.

 

رعایت حجاب و عفاف لازمه امنیت پایدار اجتماعی است

سردار جهان‌بخش فرمانده انتظامی استان هم در این جلسه بر استفاده از ظرفیت همه سازمان‌های مردم‌نهاد در اجرای کامل طرح حجاب و عفاف تأکیدکرد و گفت: رعایت حجاب و عفاف لازمه امنیت پایدار اجتماعی است و همه باید نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشیم.

قضا‌زدایی، تبدیل جرم به تخلف از جمله ویژگی‌های برجسته طرح جامع حجاب و عفاف است.

حجت‌الاسلام دل‌ریش دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان نیز در این جلسه گفت: قضا‌زدایی، تبدیل جرم به تخلف، متولی واحد و پاسخگو، عدم تصدی‌گری دولت و مردمی‌بودن از جمله ویژگی‌های برجسته طرح جامع حجاب و عفاف است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×