» پیشخوان » رمز موفقیت امام خمینی (ره)، ایمان و باور به خدا و مردم بود
پیشخوان - میاندوآب
امام‌جمعه میاندوآب:

رمز موفقیت امام خمینی (ره)، ایمان و باور به خدا و مردم بود

خرداد 14, 1402 30

امام‌جمعه میاندوآب گفت: ایمان به خدا، ایمان به مردم و ایمان به راه و مسیر خویش، باعث شد تا امام قدرتمند شده و به موفقیت برسد و در دنیا تحول ایجاد کند.

به گزارش حرف رک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم امام خمینی (ره)، اظهار کرد: ایمان و باور قلبی به خدا و امدادهای غیبی از ویژگی های برجسته امام خمینی (ره) بود.

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر تقویت روحیه امید در جامعه، افزود: امید دادن به جامعه دومین موضوع مهمی بود که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خویش به آن اشاره کردند و ما نیز وظیفه داریم در این راستا قدم برداریم.

وی در ادامه به رمز پیروزی و موفقیت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: ایمان به خدا، ایمان به مردم و ایمان به راه و مسیر خویش، باعث شد تا امام قدرتمند شده و به موفقیت برسد و در دنیا تحول ایجاد کند.

حسن‌زاده توسل به اهل‌بیت (ع) را دیگر رمز موفقیت حضرت امام خمینی (ره) برشمرد و تصریح کرد: توسل به اهل‌بیت (ع) یکی از مهم‌ترین موضوعات است که حتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در وصیت‌نامه خویش نیز بر آن تأکید دارند.

امام‌جمعه میاندوآب به باور و اعتماد قلبی امام خمینی (ره) به امدادهای غیبی اشاره کرد و افزود: باورهای قلبی حضرت امام راحل(ره) به امداد های غیبی همیشه زبانزد عام و خاص است.

وی به سخت‌کوشی و تلاشگر بودن حضرت امام خمینی (ره) اشاره و اظهار کرد: امام خمینی (ره) در کنار توکل و توسل، بسیار سخت‌کوش و تلاشگر بودند و تمام اطرافیان ایشان نیز به آن اذعان دارند.

حسن‌زاده با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره)، یک سیاستمدار، فقیه، اصولی و عارف بوده و یک الگو هستند، تصریح کرد: کتب حضرت امام خمینی (ره) بسیار ارزشمند و از مهم‌ترین کتاب‌هایی است که توسط اساتید تدریس می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×