» اخبار استان » روش و منش آیت‌الله رئیسی مکتبی برای مسئولان
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی
امام جمعه ارومیه مطرح کرد:

روش و منش آیت‌الله رئیسی مکتبی برای مسئولان

خرداد 4, 1403 10

امام جمعه ارومیه با اشاره به شخصیت والای حضرت آیت‌الله رئیسی،گفت: مسئولان و سران حکومت باید روش و منش ایشان را مکتوب و به یک مکتب و درس تبدیل کنند و راهش را ادامه دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه ارومیه، با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان بر اثر سانحه سقوط بالگرد، به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع‌جنازه‌ها اشاره و اظهار کرد: باید قدردان نعمت‌های الهی که خداوند برای ما عنایت کرده است، باشیم.

وی اضافه کرد: قدردان نعمت خداوند هستیم خداوند مردمی با بصیرت به مردم ما داده است که قدردان خدمات بی منت مسئولان باشند.
امام جمعه ارومیه گفت: تشییع جنازه میلیونی در کشور بی‌نظیر بوده و بایستی قدردان این نعمت و عنایت خداوندی بباشیم و تشییع‌جنازه‌های میلیونی نیز نشانه‌ای از قدردانی و ارادت به خدمتکاران کشور است.

قریشی با اشاره به شخصیت والای حضرت آیت‌الله رئیسی، تأکید کرد: مسئولان و سران حکومت باید روش و منش ایشان را مکتوب و به یک مکتب و درس تبدیل کنند و راهش را ادامه دهند.

وی گفت: آیت‌الله رئیسی به گفته مقام معظم رهبری، خستگی‌ناپذیر بوده و این رفتار ایشان بایستی برای مسئولان به‌عنوان یک مکتب تبدیل شود.

قریشی افزود:آیت‌الله رئیسی در زمان خدمت خود به ۴۷ استان و ۲۸ کشور خارجی سفر داشته و این نشان‌دهنده کاری بودی و سخت‌کوشی این فرد است. تمام سفرهای کاری ایشان مؤثر بوده و خدمات شایسته‌ای برای این جامعه و کشور انجام داده است که به طور مستمر پیگیر مصوبات سفر بوده است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به خدمات آیت‌الله رئیسی، افزود: دولت سیزدهم زمانی کار خود را شروع کرد که در بودجه کشور  و ذخایر دچار مشکل بودیم و حتی قدرت پرداخت حقوق کارکنان را نداشتم. اما با مدیریت مناسب آیت‌الله رئیسی، در بسیاری از شاخص‌ها جهش ایجاد شده است.

وی با اشاره به شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش، اقتدار و قدرت مقام معظم رهبری را بیان کرد و گفت: این اقتدار باعث شد نظام تثبیت شده و رهبر معظم چنان پر قدرت ظاهر شدند که خللی در دل مردم ایجاد نشود.

امام‌جمعه ارومیه تأکید کرد که باید قدردان این اقتدار و قدرت رهبر معظم انقلاب باشیم.

وی ادامه داد: در سازمان ملل که دشمنی وجود دارد به احترام رئیس جمهور به پا خواستند ادای احترام کردند که همگی این مسائل عنایت و نعمت الهی است.

امام جمعه ارومیه افزود: باید قدردان شخصیت ‌ها و مسئولانی که خالصانه برای این مملکت زحمت می‌کشند باشیم.

وی یادآور شد: بعد از دست دادن شخصیت‌ها متوجه خواهیم شد چه شخصی‌های باارزشی را از دست داده‌ایم و بایستی در حال حیات قدردان نعمت باشیم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×