» اخبار استان » اشنویه » سازمان مجاهدین خلق حتی در بین اپوزیسیون هم منفور است
اشنویه - پیشخوان
کارشناس ارشد سیاسی:

سازمان مجاهدین خلق حتی در بین اپوزیسیون هم منفور است

خرداد 29, 1402 30

منافقین به دلیل جنایات کثیف و ددمنشانه علیه ملت ایران آن‌قدر منفور هستند که حتی در بین اپوزیسیون جمهوری اسلامی هم هیچ مقبولیتی ندارند.

به گزارش حرف رک به نقل از شنوخبر؛ «عباس سلیمان‌زاده» کارشناس ارشد مسائل سیاسی با اشاره به آغاز عملیات های تروریستی سازمان مجاهدین خلق در خرداد سال ۱۳۶۰ گفت: منافقین در ابتدای قیام مسلحانه علیه جمهوری اسلامی ایران، به سراغ مسئولین ارشد نظام رفتند؛ چون تصور می‌کردند با ترور و حذف چهره‌های مشهور نظام، انقلاب در نطفه خفه خواهد شد برای همین در همان قدم اول رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر وقت را ترور کردند و به شهادت رساندند و بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی هم در همین راستا بود.

وی درباره روی‌آوردن منافقین به ترور مردم عادی اظهار کرد: وقتی سیاست ترور سران نظام شکست خورد، آنها مرحله بعدی نقشه کثیفشان را اجرا کردند.

«سلیمان‌زاده» افزود: ترور مردم عادی باهدف ترساندن مردم و روی‌گردانی از نظام و انقلاب اجرا شد و بیش از ۱۷ هزار نفر از مسئولین و مردم مظلومانه توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند.

این کارشناس سیاسی آذربایجان غربی با بیان اینکه “سازمان منافقین از همان روزهای اول انقلاب اسلامی دست به خیانت‌ها و جنایت‌های متعددی زد” تصریح کرد: ایجاد ناامنی و آشوب، اغفال و همدستی با بنی‌صدر، همراهی و کمک به صدام در تجاوز به ایران، حمله نظامی به خاک ایران، جاسوسی، افشای اطلاعات سری نظام، ترور مردم و دانشمندان هسته‌ای بخشی از این خیانت‌ها و جنایت‌های بی‌شمار و نابخشودنی منافقین علیه ملت ایران است.

او با اشاره به جمله تاریخی امام که پس از شهادت شهید مطهری فرمود “بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود” گفت: ترورهای کور مسئولان، مردم، و قهرمانان این ملت مثل دانشمندان هسته‌ای و نظامیان محبوبی مثل شهید صیاد شیرازی روزبه‌روز ذات کثیف و مزدوری منافقین را آشکار کرده است.

«سلیمان‌زاده» اظهار کرد: جنایت‌های منافقین علیه ملت ایران هیچ‌وقت فراموش نخواهد شد. در دنیا کمتر گروهکی مثل منافقین پیدا می‌کنید که این گونه مزدور دشمنان کشور و ملت شوند و این همه خیانت و جنایت علیه ملت و کشورشان انجام دهند لذا شاید امروز منفورترین گروهک بین ملت ایران همین منافقین باشند.

وی با اشاره به حمایت‌های آشکار آمریکا و غرب از سازمان تروریستی مجاهدین خلق علیه مردم ایران افزود: منافقین در نتیجه خیانت‌ها و جنایت‌هایشان علیه ملت ایران که در واقع خوش‌خدمتی برای دشمنان ملت ایران و در رأس آنها آمریکای جنایت‌کار بوده است، به درجه‌ای از مزدوری رسیده‌اند که دولتمردان آمریکا در توهمات خود می‌گویند در صورت نابودی جمهوری اسلامی، منافقین جایگزین این نظام خواهند شد.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی در ادامه گفت: این گروهک که نظام جمهوری اسلامی را متهم به دیکتاتوری کرده و مدعی آزادی و دموکراسی هستند، همواره تبلیغ می‌کنند که در صورت نابودی جمهوری اسلامی، هیچ خللی پیش نخواهد آمد و رئیس‌جمهور، دولت و نمایندگان تعیین شده و بلافاصله مستقر خواهند شد و معلوم نیست این چه نوع دموکراسی و آزادی است.

«سلیمان‌زاده» درباره منفور بودن این سازمان تروریستی در نزد اپوزیسیون جمهوری اسلامی تصریح کرد: نگاهی به عملکرد منافقین نشان می‌دهد این گروهک، بهترین و مطیع‌ترین تشکیلات برای اجرای نقشه‌های شوم دشمنان و گرفتن انتقام از ملت ایران است؛ اما این یک واقعیت آشکار است که امروز منافقین به دلیل جنایات کثیف و ددمنشانه علیه ملت ایران آن‌قدر منفور هستند که حتی در بین اپوزیسیون جمهوری اسلامی هم هیچ مقبولیتی ندارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×