» اخبار استان » ستون‌های ساختمان دانشگاه دولتی خوی پوسید
اخبار استان - پیشخوان - تازه های خبر - خوی

ستون‌های ساختمان دانشگاه دولتی خوی پوسید

اردیبهشت 23, 1402 70

به گزارش حرف رک عیسی حسین‌زاده از اساتید دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار آذرباخیش اظهار کرد: من تعجب می‌کنم از افرادی که شعار توسعه خوی می‌دهند؛ اما هیچ توجهی به دانشگاه دولتی خوی ندارد.

وی تصریح کرد: دانشگاه اساس و زیرساخت هر گونه توسعه و پیشرفتی است؛ اما تاکنون خوی نتوانسته بعد از بیش از ۳۰ سال صاحب دانشگاه دولتی شود.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: دانشگاه دولتی خوی پیرترین پروژه دانشگاهی کشور است که به اعتماد مردم خوی نسبت به مسئولین صدمه زده است.

هاشم کلب خانی، رئیس دانشکده فنی و مهندسی خوی نیز اظهار کرد: در سفر سال گذشته رئیس‌جمهور به آذربایجان غربی ۳۰ میلیارد تومان برای دانشگاه دولتی خوی مصوب شده بود که تاکنون هیچ ریالی تخصیص نیافته است.

وی ادامه داد: در سفر هفته پیش وزیر علوم به خوی و بازدید از دانشگاه دولتی قرار شد ۳۰ میلیارد تومان سفر قبلی رئیس‌جمهور توسط استانداری و سازمان برنامه بودجه پیگیری شود و سعی شود در سفر آینده رئیس‌جمهور به استان بودجه‌ای برای تکمیل دانشگاه دولتی خوی در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه دولتی خوی قرار بود در ۵۷ هکتار احداث شود که باتوجه‌به جاده‌ای که از وسط دانشگاه کشیده شده به دو قسمت تقسیم شد و در سفر وزیر علوم مقرر شد از ۴۰ هکتار باقی‌مانده ۱۳ هکتار برای پارک علم و فن آوری در نظر گرفته شود و بقیه برای دانشگاه باشد.

محمدرضا هاشم‌زاده، رئیس نظام‌پزشکی خوی نیز اظهار کرد: ساخته‌نشدن دانشگاه دولتی خوی فرصت‌سوزی تمام‌عیار است و این گناه و کم‌کاری برای کسانی خواهد بود که می‌توانستند کاری کنند اما کاری نکردند.

وی تصریح کرد: متأسفانه ساخته‌نشدن دانشگاه دولتی خوی فرصت‌های زیادی را از خوی گرفته است.

انتهای خبر/علی محبوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×