» اجتماعی » سردار سلیمانی خود را وقف اسلام و انقلاب کرد
اجتماعی - سیاسی - گفتگو - مهاباد
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه مهاباد:

سردار سلیمانی خود را وقف اسلام و انقلاب کرد

دی 14, 1402 زمان مطالعه: 1 60

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه مهاباد گفت: سردار سلیمانی خود را وقف اسلام و انقلاب کرد و زحماتی که در دوران هشت سال دفاع مقدس متحمل شد بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» حجت‌الاسلام علی سید نظری در گفتگو با خبرنگار هالان-۲۴  ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: سردار قاسم سلیمانی باتدبیر و ولایت‌مدار بود و از ویژگی‌های مهم سردار می‌توان به این موضوع اشاره کرد که قول و عمل سردار یکی بود.

وی تصریح کرد: زحماتی که حاج‌قاسم سلیمانی در دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین مأموریت‌ها و عملیات که در سوریه و عراق علیه گروهک‌های تکفیری داعش داشتند بر کسی پوشیده نیست.

نظری افزود: هدف از تشکیل گروهک‌های تکفیری داعش، ازبین‌بردن مساجد و بارگاه‌های اهل‌بیت عصمت و طهارت و اقتدار و همبستگی مسلمانان بود، این گروهک توسط آمریکا و آموزش‌های اسرائیل و با پشتوانه دلارهای نفتی بعضی از کشورها مورد حمایت قرار گرفت با تلاش‌های حاج‌قاسم سلیمانی و یارانش، دستاوردهای این گروهک منحل شد.

وی در ادامه گفت: شهید حاج‌قاسم سلیمانی قبل از شهادت محسن حججی اعلام کرد که تا سه ماه آینده حکومتی به نام داعش در دنیا وجود نخواهد داشت با کمک خداوند متعال و رزمندگان جمهوری اسلامی ایران این وعده سردار عملی شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه مهاباد: دشمنان دین به‌ویژه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی باعث شهادت سردار سلیمانی شدند هدف اصلی دشمنان از شهید کردن حاج‌قاسم سلیمانی این بود که به پایه‌های نیروهای مقاومتی حماس و فلسطین ضربه بزنند و آنان را مستأصل کنند.

نظری افزود: اما دشمنان در اندیشه‌های پلید خود شکست خوردند همان‌طور که می‌بینید با شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی آنان روح تازه‌ای به خودت گرفتند سال‌های گذشته نیروهای مقاومتی فلسطین فقط با چوب و سنگ در مقابل رژیم صهیونیستی از خود دفاع می‌کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه مهاباد خاطرنشان کرد: اما امروز، نیروهای مقاومتی از تجهیزات جنگی برای مقابله با تانک‌های پیشرفته رژیم صهیونیستی استفاده می‌کنند این دستاورد به دلیل تدابیر و مشاوره‌های امسال سردار سلیمانی به‌دست‌آمده است همچنین، اقتدار گروهک مقاومتی یمن نشان از تأثیرگذاری مکتب سلیمانی است.

وی در پایان افزود: تاکنون بیش از ۲۲ هزار نفر در غزه به شهادت رسیده‌اند و ۵۷ هزار نفر دیگر نیز مصدوم هستند بیشتر افرادی که به شهادت رسیده‌اند، کودکان و زنان بی‌گناه هستند، ویران کردن خانه‌ها، مساجد و بیمارستان‌های غزه نشان از بی‌ثباتی و خشونت رژیم غاصب است این اقدامات نشان می‌دهد که رژیم غاصب در حال فروپاشی است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×