» اخبار استان » تکاب » سرنوشت سازمان منافقین برای بدخواهان عبرت‌آموز است
تکاب
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تکاب:

سرنوشت سازمان منافقین برای بدخواهان عبرت‌آموز است

خرداد 29, 1402 40

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تکاب کینه منافقین را به‌خاطر حمایت مردم از امام خمینی دانست و سبب شد آنها 12 هزار نفر را به قتل برسانند.

 به گزارش حرف رک؛ حجت‌الاسلام ناجی در گفت‌وگو با خبرنگار شیز با اشاره به سالروز جنایات ۲۸ خرداد ۱۳۶۷ توسط منافقین خلق گفت: از جمله مهم‌ترین جریانات سیاسی قبل و بعد انقلاب اسلامی ایران که مطالعه و بررسی اقدامات آن موجب عبرت بدخواهان و عامل بصیرت‌افزایی دوستان خواهد بود فهم تاریخی اقدامات گروهک منافقین است.

 وی اظهار کرد: منافقین سازمانی چپ‌گرا بودند که بعد از پانزدهم شهریورماه سال 1344 اعلام وجود کرد باور بر قرائت مارکسیستی از اسلام داشت و خیال می‌نمود که می‌تواند نظریات کارل مارکس را با اسلام سازگار نماید؛ اما در نهایت به‌خاطر کینه‌ای که از مردم داشتند 12 هزار نفر بی‌گناه را ناجوانمردانه به شهادت رساندند.

 مسئول دفتر نمایندگی در سپاه تکاب افزود: این جریان سیاسی تا زمانی که دشمن مشترکش پهلوی بود در کنار مردم ایران قرار گرفت؛ چون موافق حضور غرب در کشور نبود؛ اما زمانی که نوبت به ترسیم وضع مطلوب پس از سرنگونی پهلوی رسید خط خود را از مردم جدا کرد.

 حجت‌الاسلام ناجی تصریح کرد: منافقین در ترورهایشان کار را به جایی رسانده بودند که هر شخصی که ظاهر اسلامی داشت یا اهل مسجد بود هدف ترور کورشان قرار می‌گرفت.

 وی درباره همکاری سازمان تروریستی مجاهدین خلق با دشمن بعثی هم گفت: روسیاهی منافقین زمانی بیشتر شد که در جنگ ایران و عراق که صدام ملعون صراحتاً گفته بود که قصد تجزیه ایران را دارد با صدام همراه شدند و علیه هم‌میهنان خود دست به سلاح بردند.

 مسئول دفتر نمایندگی در سپاه تکاب با یادآوری عملیات نظامی منافقین برای فتح تهران اظهار کرد: مسعود رجوی در آغاز عملیات مرصاد اعلام کرده بود ظرف 48 ساعت به تهران خواهیم رسید؛ اما در نهایت با هزار و 304 کشته مجبور به فرار خفت‌بار شدند.

 حجت‌الاسلام ناجی خاطرنشان کرد: این نکته مهمی است در آن ایامی که ما بسیار ضعیف بودیم صدام‌ها و امثال رجوی‌ها نتوانستند غلطی بکنند حال که توان نظامی ایران ده‌ها برابر شده قطعاً وضعیت کشور پایدار خواهد بود و ایران در زمان حاضر بسیار مقتدرتر از هر زمانی است.

 انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×