» سیاسی » سلیمانی پرورش‌یافته مکتب اسلام ناب‌محمدی(ص) است
سیاسی - شاهین دژ
امام جمعه شهرستان شاهین دژ :

سلیمانی پرورش‌یافته مکتب اسلام ناب‌محمدی(ص) است

دی 14, 1402 زمان مطالعه: تربیت‌یافتگان مکتب حاج قاسم سلیمانی خواب را بر دشمن حرام خواهند کرد 40

امام جمعه شهرستان شاهین‌دژ اظهار کرد: شهید سلیمانی پرورش یافته مکتب اسلام ناب محمدی است مکتبی که امامین انقلاب با آن پرورش یافتند و خاری برچشم دشمنان اسلام شدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «حرف رک» به نقل از صائین قلعه امام جمعه شهرستان شاهین‌دژ در ویژه برنامه اجتماع بزرگ سلیمانی‌ها که به‌مناسبت چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در مزار شهدای گمنام شهرستان شاهین‌دژ برگزار شد اظهار کرد: ما انتقام خوش شهدای حادثه تروریستی در استان کرمان را باحضور خود درپای صندوقهای رأی خواهیم گرفت.

حجت‌الاسلام مرادی تصریح کرد: دشمن به‌دنبال کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات است ما با انتخاب نمایندگانی پاک دست، نمایندگانی که معتقد به مکتب شهدا باشد نمایندگانی که ادامه دهنده راه شهدا هستند انتقام خون شهدایمان را خواهیم گرفت.

مرادی درخصوص بصیرت و ولایتمداری مردم شهرستان شاهین‌دژ اظهار کرد: ما بسیجیان و جان‌نثاران رهبری ،خواب را بردشمن حرام خواهیم کرد همانگونه که ولی امرمسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) امر کردند زمان بزن و در رو تمام شده است.

امام جمعه شهرستان شاهین‌دژ درخصوص شخصیت برجسته حاج قاسم سلیمانی افزود: شهید سلیمانی پرورش یافته مکتب اسلام ناب محمدی است مکتبی که امامین انقلاب با آن پرورش یافتند و خاری برچشم دشمنان اسلام شدند.

مرادی تصریح کرد : تربیت‌یافتگان مکتب حاج قاسم سلیمانی خواب را بر دشمن حرام خواهند کرد مابسیجیان، راه امام و راه شهدا را ادامه خواهیم داد. حاج قاسم عزیز، شما خیالتان راحت باشد تاخون دررگ ماست پشتیبان ولایت فقیه خواهیم بود.

حجت‌الاسلام مرادی در ادامه بیان کرد: سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی در عرصه‌های کار و فعالیت نمونه و الگوی بسیار خوبی در گفتار، رفتار و سبک خوبی برای زندگی کردن ما است.

این مسئول تصریح کرد: اما کار بسیار بزرگتر و راهبردی‌تر سردار سلیمانی آن بود که، ایران را از افتادن مجدد در چنبره و چنگال نظامی ناتو تحت عنوان عضویت در یک پیمان نظامی منطقه‌ای نجات داد. این موضوع به توانمندی‌هایی برمی‌گردد که ایران در زمان ایشان از آن برخوردار شد و این توانمندی‌ها سبب شد تا ما نیازی به عضو شدن در یک پیمان خفت بار منطقه‌ای به رهبری آمریکا نداشته باشیم و به عضویت ائتلاف ضدداعش در منطقه که با هدف به بند کشیدن مجدد ایران طراحی شده بود، درنیاییم.

امام جمعه شهرستان شاهین‌دژ درخصوص روحیه ایثار و شهادت‌طلبی حاج قاسم سلیمانی گفت: قاسم عزیز ما شیفته شهادت بود او در داغ فراق یاران همرزمش می‌سوخت و در نجواهای شبانه‌­اش پیوسته از حضرت حق طلب شهادت می‌­‌کرد.

وی ادامه داد: او از مغز استخوان و بن‌دندان و با ذره ­­ذره­ وجودش خواهان شهادت بود، او با شهدا سخن می­‌گفت و از آنان ملتمسانه می­‌خواست که او را به سوی خویش برکشند و به بزم معنوی خود فراخوانند. بزرگ­‌ترین آرزوی او که هیچگاه در آن سستی و کاستی پدید نیامد، همانا شهادت بود و سرانجام به این آرزو که به دست شقی‌­ترین انسان روزگار به شهادت برسد.

انتهای پیام/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×