» اجتماعی » سپاه برای محرومیت‌زدایی عزم جدی و راسخ دارد
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه:

سپاه برای محرومیت‌زدایی عزم جدی و راسخ دارد

خرداد 21, 1402 10

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه گفت: باید با تمام توان در راستای خدمت به مردم پای‌کار بوده و سپاه نیز در راستای تلاش برای کاهش محرومیت‌ها عزم راسخ دارد.

به گزارش حرف رک، سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو در جلسه ویژه پروژه آبرسانی به ۱۶۵ روستای بوکان، اظهار کرد: سپاه در راستای تلاش برای محرومیت‌زدایی عزم جدی و راسخ دارد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه هیچ مانعی نباید زمان خدمت به مردم را از ما بگیرد، افزود: باید با تمام توان در راستای خدمت به مردم پای‌کار باشیم و بدون وقفه پروژه‌های محرومیت‌زدایی را پیش ببریم.

وی با اشاره به پروژه بزرگ آب‌رسانی به ۱۶۵ روستای بوکان، گفت: این پروژه یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های آبرسانی در کشور بوده که توسط قرارگاه امام حسن (ع) در حال اجرا است.

سردار اوصانلو تصریح کرد: این پروژه بزرگ می‌تواند تنش آبی در سطح تمام روستاهای بوکان را پایان دهد پس لازم است تمام امکانات در این راستا پای‌کار باشند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: مسئولان شهرستانی باید موانع اداری را به‌فوریت برطرف کنند تا پروژه زودتر از موعد مقرر به پایان برسد.

فرماندار بوکان نیز در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت پروژه، اظهار کرد: با حمایت‌های فرمانده سپاه شهرستان تمام موانع اداری و فیزیکی پروژه برطرف و پیمانکاران در مسیرهای تعیین شده در حال اجرای پروژه هستند.

خشایار صنعتی افزود: بی‌تردید اکنون بسیاری از روستاهای بوکان به‌ویژه روستاهای پرجمعیت حاشیه شهر با تنش کم‌آبی روبه‌رو هستند که با بهره‌برداری از این طرح 100درصد روستاهای شهرستان دارای آب شرب پایدار خواهند شد.

وی افزود: برابر برنامه‌ریزی انجام‌گرفته، تلاش بر این است تا زون یک پروژه که آب‌رسانی به روستاهای پرجمعیت حاشیه شهر همچون شیخلر است تا پایان مردادماه به بهره‌برداری برسد.

*کانی پرس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×