» پیشخوان » شرکت در انتخابات ضامن ایران قوی است
امام جمعه میاندوآب
پیشخوان - میاندوآب
امام‌جمعه میاندوآب:

شرکت در انتخابات ضامن ایران قوی است

بهمن 29, 1402 70

امام‌جمعه میاندوآب گفت: انتخابات در سرنوشت جامعه بسیار تأثیرگذار بوده و یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها برای حل مشکلات و شکل‌گیری ایران قوی در ابعاد مختلف است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات، اظهار کرد: انتخابات در سرنوشت جامعه بسیار تأثیرگذار بوده و یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها برای حل مشکلات و شکل‌گیری ایران قوی در ابعاد مختلف است.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه مردم نقش مهمی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و نیز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم در تمام صحنه‌ها ایفاگر نقش بوده و در نظام اسلامی تمام مسئولان کشور به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند و می‌توان گفت که تمام امورات کشور به امت اسلامی واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه در مقابل این نقش و جایگاه مردم، دشمن بیکار ننشسته و همواره با فتنه و توطئه به دنبال این است که رأی مردم را بی‌تأثیر نشان دهد، گفت: راهبرد امامین انقلاب حضور مردم در صحنه و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش بوده و این همان چیزی است که دشمنان آن را بر نمی‌تابند.

حسن‌زاده تصریح کرد: مردم اصلی‌ترین رکن و مؤلفه قدرت در نظام اسلامی بوده و حضور مردم در صحنه نیز مأیوس‌کننده دشمنان و برهم‌زننده نقشه‌های آنان بوده است.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمنان، مشارکت کم‌رنگ مردم در انتخابات است، اظهار کرد: اگر انتخابات مهم و تأثیرگذار نبود، دشمن این اندازه تلاش نمی‌کرد تا مشارکت مردم کم باشد.

وی با تأکید بر اینکه همه باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنیم، افزود: عدم حضور یا حضور کم‌رنگ در انتخابات در واقع بازی در زمین دشمن است و لذا نباید دشمن‌شادکن شویم.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه همه باید به وظیفه خود برای حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات عمل کنند، گفت: در این ایام هرکس هر آنچه در توان دارد باید برای دعوت و حضور پرشور مردم در انتخابات به کار گیرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×