» اجتماعی » شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است
اجتماعی - تازه های خبر - گفتگو
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه مهاباد:

شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است

اسفند 9, 1402 زمان مطالعه: 1 30

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه مهاباد گفت: شرکت در انتخابات نه‌تنها یک حق، بلکه یک وظیفه مقدس است که هر فرد بالغ و قادر با مشارکت در آن از این حق باید استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» حجت‌الاسلام علی سید نظری در گفتگو با گروه سیاسی هالان-۲۴ اظهار کرد: مردم شریف مهاباد برای بار دیگر روز جمعه ۱۱ اسفندماه جهت تعیین سرنوشت خودمان و نسل‌های آینده در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد همان‌طور که بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام راحل فرمودند شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات در سرنوشت جامعه اسلامی تاثیرگذار است بیان کرد: انتخابات برای هر نسلی و هر عصری مهم است بنابراین سرنوشت کشور و جوانان در دست خود آن جامعه رقم می‌خورد براساس آیات قرآن و در سوره انفعال برای تک‌تک آحاد جامعه بشری که به سن تکلیف یا قانونی رسیده‌اند، مشارکت آنان در انتخابات واجب است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه مهاباد درباره مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: انتخابات باید عادلانه، آزادانه باشد و به دست خود اشخاص رقم بخورد بنابراین همه ما مکلف هستیم برای ایجاد یک مجلس بااقتدار و انقلابی کنار دولت مردمی و همچنین برای حل معضلات و مشکلات جامعه دینی و کشور عزیزمان و شهرستان مهاباد احساس مسئولیت کنیم.

وی افزود: شرکت در انتخابات نه‌تنها یک حق، بلکه یک وظیفه مقدس است که هر فرد بالغ و قادر با مشارکت در آن از این حق باید استفاده کند این فرصت مهم برای ما فرا رسیده تا با نظرات و ایده‌های خود، به شکل‌دهی سرنوشت جامعه خود بپردازیم و به سمت پیشرفت و توسعه مهاباد قدم بزرگی برداریم.

علی سید نظری بیان کرد: برادران و خواهران مهابادی مشارکت شما در انتخابات ۱۱ اسفند برای توسعه و آبادانی شهرمان نقش بسزایی دارد، در دوران ستم‌شاهی رژیم پهلوی ما از لحاظ جهاد دفاعی و جهاد اقتدار در بحث نظامی وابسته به کشورهای غرب بودیم به برکت همین انقلاب و این نظام و از همه مهم‌تر انتخابات ریاست‌جمهوری، انتخابات مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی کشور، در بحث دفاعی و نظامی امروز به یک نقطه مطلوبی رسیده‌ایم.

سید نظری با بیان اینکه در حال حاضر با چالش‌های در جامعه مواجه هستیم عنوان کرد: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه نیاز به همبستگی و اتحاد و تلاش مشترک وجود دارد و حضور فعال در انتخابات و انتخاب یک نماینده صحیح، صادق و اصلح برای مجالس قانون‌گذار، بسیار حائز اهمیت است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×