» اخبار استان » شستا آماده سرمایه‌گذاری در میاندوآب است
اخبار استان - اقتصادی - میاندوآب

شستا آماده سرمایه‌گذاری در میاندوآب است

اردیبهشت 25, 1402 40

به گزارش حرف رک، مهدی عیسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به حضور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) در میاندوآب، اظهار کرد: طی برنامه‌ریزی قبلی، پروژه‌های مشخص در میاندوآب، چهاربرج و باروق با حضور مسئولین شهرستانی و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی بررسی شد.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه به نقطه نظرات خوبی رسیدیم که امیدوار هستیم پس از بررسی در مرکز و انجام کار کارشناسی، به‌محض شروع در کمترین زمان به نتیجه برسد.

وی با اشاره به اینکه احداث سرم‌سازی در منطقه یکی از موضوعات بود، گفت: موضوع سرم‌سازی از موضوعاتی بود که مردم در مورد بررسی آن در منطقه مطلع بودند و در این جلسه نیز نسبت به سرم‌سازی قول مساعد دادند.

عیسی زاده با بیان اینکه این منطقه قطب دامداری و دامپروری است، تصریح کرد: در این زمینه به توافقات خوبی رسیدیم و نیز در حوزه معدن نیز نظرات مثبتی را دریافت کرده و در کل مساعدت‌های خوب و ویژه‌ای  انجام شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توسعه عدالت عمرانی و اقتصادی به‌ویژه صنعتی موردبحث ما بود، اظهار کرد: مجموعه شستا نیز این موضوع را پیگیر بوده و برای این منطقه نیز تصمیمات خوبی در نظر بوده که امیدوار هستیم تا یک ماه آینده به مرحله عملیاتی‌شدن برسند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×