» اجتماعی » شستا ۵۰ درصد مواد اولیه پیش‌ساز داروی کشور را تولید می‌کند
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - میاندوآب

شستا ۵۰ درصد مواد اولیه پیش‌ساز داروی کشور را تولید می‌کند

اردیبهشت 23, 1402 80

 به گزارش حرف رک به نقل از زرین خبر، ابراهیم بازیان در جلسه بررسی فرصت‌ها و مسائل مشکلات سرمایه‌گذاری در میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: مجموعه شستا در آذربایجان غربی دارای دو مجموعه است که در حال فعالیت هستند.

 مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های شستا، افزود: در مجموعه دارویی تأمین ۵۰ درصد مواد اولیه پیش‌ساز دارو را تولید کرده و همچنین سهم ۳۰ درصدی را در بخش تولیدداروهای مختلف داریم.

 وی با بیان اینکه رفاه و تأمین اجتماعی یکی از دغدغه‌های مردم است، افزود: مجموعه شستا در کنار کمیسیون اجتماعی مجلس در این راستا نقش مهمی داشته و رفاه و معیشت اولویت ما در بخش‌های مختلف است.

 بازیان با اشاره به نقش و جایگاه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در زمینه رفاه و معیشت، تصریح کرد: در کمیسیون اجتماعی ما به آینده فکر می‌کنیم و بیشترین کمک را در حوزه رفاه، این کمیسیون انجام می‌دهد و خیلی از موارد از طریق این کمیسیون پیگیری می‌شود.

 مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با بیان اینکه با کمک‌های کمیسیون اجتماعی برای ما یک فرصت مغتنم است، تصریح کرد: مردمی‌ترین کمیسیون مجلس، کمیسیون اجتماعی بوده که مباحث آن در سطح ملی اثرگذار است.

 مهدی عیسی زاده، نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به فرصت‌ها و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان، گفت: سرمایه‌گذاری برای مجموعه شستا در میاندوآب فراهم بوده و این شهرستان زمینه‌های لازم را دارا است.

 این جلسه با حضور مدیرعامل شستا و رئیس کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس، فرمانداران میاندوآب، چهاربرج و باروق و رؤسای ادارات ذی‌ربط و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در فرمانداری میاندوآب برگزار شد.

 انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×