» اخبار استان » شهرداری میاندوآب نسبت به شناسایی و نظارت بر ساختمان‌های ناایمن اقدام کند
میاندوآب
اخبار استان - پیشخوان - میاندوآب
سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب:

شهرداری میاندوآب نسبت به شناسایی و نظارت بر ساختمان‌های ناایمن اقدام کند

خرداد 25, 1402 30

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب گفت: شهرداری‌های میاندوآب و بکتاش با تشکیل کارگروه تخصصی، نسبت به شناسایی ساختمان‌های ناایمن اقدام کرده و نظارت دقیقی نیز بر گودبرداری‌ها داشته باشند.

به گزارش حرف رک به نقل از زرین خبر، محمدرضا رضایی در جلسه کارگروه ویژه پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در میاندوآب با تأکید بر رعایت قانون در ساخت‌وسازها، اظهار کرد: شهرداری موظف است دراسرع‌وقت نسبت به سازماندهی نیروهای پلیس ساختمان و بلوک‌بندی منطقه خدمتی اقدام کند.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب افزود: فعالیت پلیس ساختمان در گروه‌های دونفره با تعریف منطقه مأموریت، لباس متحدالشکل و پوشش حداکثری شهر بوده و در صورت عدم گزارش ساخت‌وساز غیرمجاز گروه مامور باید پاسخگو باشد.

وی گفت: شهرداری‌های میاندوآب و بکتاش با تشکیل کارگروه تخصصی، نسبت به شناسایی ساختمان‌های ناایمن اقدام کرده و نظارت دقیقی نیز بر گودبرداری‌ها داشته باشند.

رضایی بر لزوم توجه به امر سرمایه‌گذاری نیز اشاره و تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران متخلفی که تنها باهدف سود بیشتر اقدام به ساخت‌وساز غیرمجاز، فرار مالیاتی و عدم پرداخت حق‌وحقوق قانونی شهرداری می‌کنند، خیانت به مردم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×