» اجتماعی » شهید الداغی نماد ایثار و جوانمردی است
اجتماعی - ارومیه - تیتر یک - گفتگو

شهید الداغی نماد ایثار و جوانمردی است

اردیبهشت 17, 1402 50

به گزارش پایگاه خبری حرف‌رک، به نقل از ارومtv، حجت‌الاسلام مجتهد شبستری اظهار کرد: ایثار و از خود گذشتگی شهید الداغی نشان داد برخلاف تبلیغات منفی دشمنان هنوز هم ایثار و جوانمردی و دفاع از ناموس در روح و جان جوان ایرانی و مسلمان زنده است.

وی با اشاره به اینکه شهید الداغی جان خود را برای حفظ ناموس به خطر انداخت و نگذاشت اراذل و اوباش به دختر ایرانی سو قصد کنند، تصریح کرد: کار این شهید نشانگراین است که جوانان ایرانی غیرت دارند و در مقابل تعرض به نوامیس دیگران هم نمی‌توانند بی‌تفاوت باشند و این یک نکته مثبت است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه خیل عظیمی از جوانان از این حادثه الگو گرفته‌اند خاطرنشان کرد: حوادث و اغتشاشات اخیر نیز به نوبه خود سهمی در رخ دادن اینگونه حوادث دارد چرا که اراذل اوباش به خیال خود می‌خواهند با ایجاد مشکل به نوامیس مردم در کشور موجب اغتشاش شوند اما جوانانی چون شهید الداغی نخواهند گذاشت دشمن و اراذل اوباش حرکتی انجام دهند.

حجت الاسلام مجتهد شبستری اظهار کرد: خانواده‌ها باید در تربیت فرزندان خود بیش از بیش دقت کنند در تربیت اجتماعی فرزندان ، دوست‌یابی آنها به ویژه جوانان و نوجوانان خود دقت کنند .

وی با تاکید به اینکه امنیت جامعه و بانوان یک مسئله مهم است، یاد آور شد: مسیولین نیز باید در این راستا تلاش کرده و جامعه امن را ایجاد کنند.

حجت الاسلام شبستری با اشاره به سکوت برخی سلبریتی‌ها و چهره‌ها در خصوص شهادت شهید الداغی و حجت‌الاسلام سلیمانی اظهار کرد: برخی سلبریتی‌ها با بازی یک بام و دو هوا در زمین دشمن بازی می‌کنند و جان افراد برایشان مدنظر نیست بلکه منفعت خود را در نظر می‌گیرند و وقتی فردی در راه حق و اسلام و ناموس شهید می‌شود سکوت اختیار می‌کنند.

وی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک امر شرعی و دینی است و باید قوانین حمایتی از آمران به معروف و نهی از منکر به درستی اجرا شود در مقابل هم باید افرادی که این وظیفه شرعی و دینی را انجام می‌دهند در چارچوب شرع و قانون عمل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×