» پیشخوان » شهید بهشتی از شخصیت های برجسته و متفکر نظام اسلامی بود
پیشخوان - میاندوآب
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی:

شهید بهشتی از شخصیت های برجسته و متفکر نظام اسلامی بود

تیر 7, 1402 40

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید بهشتی از ذخایر عظیم انقلاب اسلامی و از شخصت های برجسته بود که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند.

به گزارش حرف رک، مهدی عیسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش و هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: به فرموده حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، شهید بهشتی یک ملت بود و این فرمایش امام (ره) گویای بزرگی و عظمت آن شهید است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید بهشتی دارای فکر، اندیشه و توان مدیریتی بی‌نظیر بود، افزود: شهید بهشتی یکی از شخصت های برجسته بود که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند.

وی با اشاره به اینکه شهید بهشتی در تدوین قانون اساسی نقش مهمی داشت و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کردند، گفت: شهید بهشتی، مرد علم، تدبیر و عمل، دانشمند و سرباز مطیع امام عزیز بود که در تدوین قانون اساسی در مسیر انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کردند و دشمنان این را برنتافتند و به ترور ایشان دست زدند.

عیسی زاده با بیان اینکه شهید بهشتی از ذخایر عظیم انقلاب اسلامی و یارویاور امام (ره) بودند و مسیری که ترسیم کرد بی‌نظیر بود، تصریح کرد: دشمنان و منافقین با ترور شهید بهشتی و شخصت های انقلابی که یاوران حضرت امام (ره) و دیده‌بانان انقلاب اسلامی بودند به دنبال انحراف در مسیر انقلاب بودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×