» اجتماعی » شهید بهشتی الگوی خدمت به مردم است
اجتماعی - گفتگو
 رئیس دادگستری شاهین‌دژ:

شهید بهشتی الگوی خدمت به مردم است

تیر 7, 1402 00

 رئیس دادگستری شاهین‌دژ گفت: شهید بهشتی الگوی خدمت به مردم است که دشمن با ترور شهید بهشتی به خیال خود دنبال خشکاندن عدالت در جامعه بود.

به گزارش حرف رک، قربان شاهینی رئیس دادگستری شاهین‌دژ در گفتگو با خبرنگار شاهین‌دژ پیام، با تسلیت سالروز شهادت شهید آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران بااخلاص امام و انقلاب، گفت: انفجار دفتر حزب جمهوری و واقعه هفتم تیر سال 1360، در واقع عاشورای انقلاب بود که با حمایت استکبار و به دستان پلید منافقین رقم خورد.

وی با تأکید به اینکه،آیت‌الله سید محمدحسینی بهشتی، عالم مجاهد انقلابی و از شاگردان علامه طباطبائی بود که در راه تعالی اسلام، رشادت‌های فراوانی انجام داد، اظهار کرد: این عالم مجاهد در هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰، در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به همراه ۷۲ تن از یاران امام خمینی (ره) با انفجار بمب به دست منافقان به شهادت رسیدند.

رئیس دادگستری شاهین‌دژ با تأکید بر شهید بهشتی، الگوی خدمت به مردم است، افزود: دشمن با ترور شهید بهشتی به خیال خود دنبال خشکاندن عدالت در جامعه بود.

قربان شاهینی با اشاره به علاقه مردم به شخصیت شهید بهشتی و ضرورت گرامیداشت شخصیت این شهید مظلوم، تصریح کرد:شهید بهشتی دارای قاطعیت و صلابت در پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی برخوردار بود.

این مقام قضایی با اشاره به دخالت آمریکا در امور دیگر کشورها و از جمله ایران، گفت: دشمنی آمریکا با ایران ریشه در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دارد، کمااینکه یکی از دشمنی آمریکایی‌ها را می‌توان در حمایت آن از گروه منافقین در حادثه هفتم تیرماه سال 1360 مشاهده کرد.

شاهینی افزود: جنایات آمریکا باید برای جامعه به‌خصوص نسل جوان تبیین شود تا چهره واقعی آمریکا را به آنان نشان دهیم.

قربان شاهینی در پایان با تأکید به جذب حداکثری و دفع حداقلی که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آیت‌الله شهید بهشتی بود، اذعان داشت: ایشان در کنار این ویژگی، از ولایت‌پذیری، بصیرت و آینده گری و مدیریت جهادی برخوردار بود که وجود چنین ویژگی‌هایی باعث شد که به‌عنوان شاخص برای انقلابیون و مجاهدان قرار بگیرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×