» اجتماعی » شهید بهشتی خدمتگزار واقعی نظام بود
اجتماعی - اخبار استان - تازه های خبر
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری:

شهید بهشتی خدمتگزار واقعی نظام بود

تیر 6, 1402 50

به گزارش پایگاه خبری حرف رک؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدپور امروز در مراسم بزرگداشت فاجعه تروریستی هفتم تیرماه و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: معظمٌ‌له فرموده‌اند، یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و بزرگ‌ترین دلیل آن حادثه کربلا است.

وی با اشاره به اینکه شهید بهشتی خدمتگزار واقعی نظام بود؛ گفت: شهید بهشتی اسوه ایثار، معنویت و اخلاص بود که بی‌ادعا در خدمت نظام و تبیین اهداف نهضت امام خمینی گام بر می‌داشت و در آخر نیز جان شیرین خود را بااخلاص تقدیم اسلام و انقلاب کرد و با خون خود انقلاب را بیمه کرد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشری آمریکا پرداخت و گفت: باتدبیر مقام معظم رهبری ششم تا دوازدهم تیرماه به نام هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری گردیده است تا در این ایام جنایات آمریکا علیه ملت ایران و جهان بازخوانی و چهره ضد حقوق بشری وی به دنیا نشان داده شود.

وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیرو مکتب اهل‌بیت است و همان‌طور که امام علی (ع) می‌فرمایند مشروعیت قبول حاکمیت مبارزه با ظلم است؛ ازاین‌رو مبارزه با ظالم برای ما ملاک است و بزرگ‌ترین مظهر ظلم امروز نظام فاسد و استکباری آمریکا است.

وی افزود: به همین دلیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر مبنای فرهنگ ظلم‌ستیزی با این نظام ظالمانه در حال مبارزه است و مردم شریف ایران با تأسی از رهبر فرزانه خود علی‌رغم تمامی تحریم‌های ظالمانه در مقابل استکبار جهانی ایستاده است و با همین ایستادگی خود به قله‌های رفیع سرافرازی و موفقیت دست‌یافته است.

وی تأکید کرد: نهادهای فرهنگی و حقوق بشری کشور و مردم آزادی‌خواه جهان باید جنایت‌های آمریکا را باز نشر و چهره ضدبشری شیطان بزرگ را نمایان کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×