» پیشخوان » شهید سلیمانی اسطوره ماندگار مقاومت است
میاندوآب
پیشخوان - میاندوآب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب:

شهید سلیمانی اسطوره ماندگار مقاومت است

دی 17, 1402 20

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی اسطوره ماندگار مقاومت و استقامت در برابر استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، سرهنگ پاسدار محمد پیری در نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی که صبح امروز در اداره جهاد کشاورزی میاندوآب برگزار شد، در سخنانی با محکوم نمودن حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: این اقدام جنایت‌کارانه و بزدلانه نشانه استیصال و درماندگی دشمنان بوده و هراس دشمنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب حاج‌قاسم سلیمانی که برگرفته از مکتب عاشورا است را نشان می‌دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: حادثه تروریستی کرمان نشانگر عصبانیت دشمنان از جهانی‌شدن تفکر مقاومت بوده و عجز و ناتوانی آنان را در مقابل این جبهه نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه حادثه تروریستی کرمان، عمق کینه دشمنان را نشان می‌دهد، گفت: این حادثه تروریستی که افراد بی‌دفاع و بی‌گناه در آن شهید شدند، نشان از خوی وحشی‌گری دشمنان اسلام و هراس آنها از مکتب حاج‌قاسم سلیمانی دارد.

پیری با اشاره به اینکه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، هوشیار و بصیر در صحنه حاضر هستند، تصریح کرد: ملت مؤمن، انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند که هیچ اقدامی نمی‌تواند آنها را از حرکت در مسیر خود در راستای اعتلای ایران اسلامی و اقتدار نظام باز دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در ادامه به ابعاد مختلف شخصیتی حاج‌قاسم سلیمانی اشاره و اظهار کرد: بصیرت، ولایت‌مداری، شجاعت و نترسی، مردم‌داری و مردم‌یاری از ویژگی‌های برجسته و بارز حاج‌قاسم سلیمانی بود.

وی گفت: سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی اسطوره ماندگار مقاومت و استقامت در برابر استکبار جهانی در دفاع از مظلومان جهان است.

پیری تصریح کرد: اطاعت و بندگی خدا، اخلاص عمل، سلامت نفس و شجاعت سردار از دلایل اصلی محبوبیت حاج‌قاسم سلیمانی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: ترویج سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، بهره‌گیری از مدیریت‌های جهادی الهام گرفته از ایمان اسلامی و عزّت ملی یک امر ضروری است.

وی گفت: رعایت عدالت در جامعه، مبارزه با فساد، بهره‌گیری از علم، پژوهش و تحقیقات و ترویج سبک زندگی ایرانی‌اسلامی، تأثیر بسزایی در پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان در عرصه‌های مختلف، تداوم و پایداری انقلاب اسلامی دارد.

هم چنین در این مراسم حجت‌الاسلام علی سلطانی امام‌جماعت جهاد کشاورزی میاندوآب نیز ضمن محکومیت حادثه تروریستی وحشیانه گلزار شهدای کرمان و با گرامیداشت هفته زن، گفت: بانوان نقش مهمی در جامعه داشته و فعالیت بانوان در جامعه هیچ منافاتی با آموزه‌های دینی و تعالیم اسلامی ندارد.

وی افزود: ولی اشتغال و فعالیت اقتصادی زنان در خارج از محیط منزل، نباید آنها را از رسالت اصلی خود که تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندان است، باز دارد.

در ادامه این مراسم حاضران حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم و با خانواده‌های داغدیده ابراز همدردی کردند.

این مراسم با تجلیل از بانوان شاغل در اداره جهاد کشاورزی میاندوآب به مناسبت هفته زن به پایان رسید.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×