» اجتماعی » ۲۱۵ هزار نخ سیگار قاچاق در آذربایجان غربی کشف شد
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - گفتگو
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی:

۲۱۵ هزار نخ سیگار قاچاق در آذربایجان غربی کشف شد

خرداد 31, 1402 40

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی گفت: در بازرسی از واحد‌های صنفی استان ۲۱۵ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد.

 


حسین نجف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار حرف رک؛ اظهار کرد: پرونده ۲۱۵ هزار نخ سیگار، ۱۳۰ بسته تنباکوی خارجی مظنون به قاچاق در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ارومیه تشکیل و رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه باتوجه به محتویات پرونده و نبود مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متخلف را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: پلیس امنیت اقتصادی استان سیگارهای قاچاق را در بازرسی از یک واحد صنفی کشف و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

پلمب نانوایی آزادپز متخلف به دلیل استفاده از آرد یارانه‌ای

وی گفت: در اجرای طرح نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها با کشف بیش از ۲۰ لنگه آرد یارانه‌ای از یک واحد نانوایی آزادپز پرونده‌ای با اتهام گران‌فروشی و رعایت‌نکردن مقررات صنفی تشکیل و در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه باتوجه‌به محتویات پرونده و نبود مدارک قانونی تخلفات انتسابی را محرز اعلام و متهم را علاوه بر پلمب و نصب پارچه در واحد صنفی به‌عنوان متخلف به مدت ۱۰ روز به پرداخت هشت میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف‌زاده گفت: این طرح با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و نمایندگانی از فرمانداری، صنعت، معدن و تجارت و اداره غله استان اجرا و گزارش آن به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×